۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 310247

قدس آنلاین یزد - رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد از رد رشوه دو ميليون ريالي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق و دستگيري يکي از قاچاقچيان موادمخدر صنعتي خبر داد.

رشوه ۲ ميليوني هم مجوز عبور قاچاقچي نبود

به گزارش قدس آنلاین  ازیزد ، سرهنگ "محمد اعتمادي نسب" اظهار داشت : در پي دريافت خبري مبني بر اينکه يکي از سوداگران مرگ، قصد انتقال و توزيع موادمخدر صنعتي از شهرستان "بافق" به "يزد" را دارد، بررسي موضوع در دستور کار تيم عملياتي پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام کار اطلاعاتي گسترده و تلاش شبانه روزي، مسير حرکت اين قاچاقچي را شناسايي کرده و در يک اقدام غافلگيرانه خودروي وي را متوقف کردند.

اعتمادي نسب تصریح کرد : با توقيف خودرو پيکان سواري و کشف مقاديري موادمخدر صنعتي "شيشه" که آماده توزيع بود متهم نيز دستگير شد.

اين مقام انتظامي افزود: در راه انتقال متهم به اداره پليس، وي که خود را گرفتار در دست قانون مي ديد براي رهايي از اين وضع و به خيال باطل خود، مبلغ دو ميليون ريال را به عنوان رشوه به ماموران پليس پيشنهاد کرد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد خاطرنشان ساخت : دو مامور وظيفه شناس پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق، ضمن صورتجلسه کردن رشوه پيشنهادي، متهم را نيز به مقامات قضائي معرفي کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.