قدس آنلاین: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: مراسم دعای عرفه در ۷ مسجد محوری حاشیه شهر مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۷ مسجد محوری حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمد ذاکری، در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت:  مراسم دعای عرفه با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در 7 مسجد محوری حاشیه شهر مشهد ساعت 15 روز چهارشنبه اول مهر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌هایی در ایام دهه ولایت در مساجد و بقعه متبرکه امامزاده سید محمد از اول تا دهم مهرماه پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد اذعان داشت: این برنامه ها و محافل با محوریت مساجد حاشیه شهر برگزار می شود.

ذاکری در خصوص این برنامه‌ها گفت: سخنرانی سخنرانان برجسته کشوری و استان، قرائت دعای ندبه، ویژه برنامه شب ولادت امام هادی(ع)، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جشن عید غدیر با حضور سادات و واقفین سید در بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت از برنامه‌های اداره اوقاف مشهد است.

وی تصریح کرد: 18 برنامه جشن عید غدیر در جوار مساجد حاشیه شهر، برپایی 7خیمه معرفت در مساجد شاخص حاشیه شهر، 7  جشن شب ولادت امام هادی(ع) در مساجد، 7 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی و کشوری از برنامه ها در این ایام پربرکت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد یکی دیگر از برنامه‌ها را تجلیل از واقفین سید عنوان کرد و افزود: در روز عید سعید غدیر با حضور سادات مراسم جشن در بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) میامی برگزار می شود که طی آن از واقفین سید نیز تجلیل می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.