قدس آنلاین - ایلام: دو نفر از محکومان به قصاص نفس از دار مجازات رهایی یافتند.

دو اعدامی در ایلام از دار مجازات رهایی یافتند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، رییس کانون اصلاح و تربیت ایلام در همین راستا با بیان اینکه این مرکز در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی و تغییر نگرش مددجویان، پیگیری مسائل و مشکلات قضایی، خانوادگی و اجتماعی مددجویان است، گفت: این فعالیت ها در جهت بازگشت سعادتمندانه مددجویان به آغوش خانواده و جامعه صورت گرفته است.

یوسف فتاح بیگی با اشاره به اینکه مددجو جوان بنام ( ر- پ ) که به اتهام قتل عمد در کانون اصلاح و تربیت ایلام نگهداری می شد، پس از اخذ رضایت اولیای دم از سوی این مرکز و پیگیری طولانی در مراجع قضایی از کانون اصلاح و تربیت بعد از پنج سال آزاد شد، اظهارداشت: زندانی موصوف، قاتل یکی از بستگان نزدیک خود بود که بعد از مدت پنج سال تحمل حبس با کسب رضایت از اولیای دم از دار مجازات نجات یافته و آزاد شد.

همچنین در پرونده ای دیگر با تلاش بی وقفه رییس زندان و مددکاری زندان مرکزی ایلام زندانی موصوف از دار مجازات رهایی یافت و این درحالی است گروه صلح و دوستی توانستند با پا در میانی و جلسات متعدد با خانواده مقتول، رضایت آنها را جلب و از اجرای حکم قصاص جلوگیری کنند.

زندانی (م . س) که مدت شش سال است به جرم قتل محکوم به قصاص نفس در زندان به سر می برد ، مورد عفو و گذشت شاکیان پرونده اش قرار گرفت.

گفتنی است این 2 زندانی که به جرم قتل عمد در زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت ایلام سال ها در زندان به سر می بردند با رضایت اولیای دم آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    منتظر قتل های بعدی آنها باشید. مگر قاتل حضرت علی (ع) بخشیده شد که شما این قاتلان را می بخشید
  • ناشناس IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    جای تاسف که به این راحتی قاتل عمد ومی بخشندکه قتل تو کشور برای همه راحت میشه