رییس اتحادیه اتوسرویس گفت: براساس قانون، خودروسازان سه درصد از قیمت خودرو را برای خدمات پس از فروش در زمان خرید از مشتری دریافت می‌کنند اما این مبلغ صرف خدمات پس از فروش نمی‌شود بلکه برای موارد شخصی خودشان هزینه می‌شود!

 خودروسازان بهای خدمات پس از فروش را خرج خودشان می‌کنند!

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا،باوجودی که صنعت خودروی داخلی در سال‌های گذشته کمی پیشرفت داشته اما هنوز خدمات پس از فروش در شرکت‌های خودرو‌ساز ایرانی وضعیت خوشایندی ندارد و بسیاری از خریداران از این موضوع ناراضی هستند. خرابی بیشتر خودروها پس از تعمیر و ‌پخش نامناسب خدمات پس از فروش از موارد مهم در این زمینه است که در این باره علیرضا راسی به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مردم از خدمات پس از فروش خودرو راضی نیستند. براساس قانون، خودروسازان سه درصد از قیمت خودرو را برای خدمات پس از فروش دریافت می کنند ولی در عمل شاهدیم که مردم از این خدمات ناراضی هستند و خیلی از خودروسازان به این موضوع توجه نمی‌کنند.

خیلی از نمایندگی‌های خودرو فاقد پروانه کسب هستند

وی گفت: براساس قانون، باید پروانه صنفی توسط هر واحد صنفی که فعالیت می‌کند دریافت شود، درحالی که تعداد زیادی از نمایندگی‌های سطح شهر که خودروسازان به آنها نمایندگی دادند فاقد پروانه کسب هستند و زمانی که می‌خواهیم آنجا را پلمب کنیم با کارکنانی در آن جا مواجه می‌شویم که تنها راه معیشت آنها فعالیت در این نمایندگی‌هاست و در برخی مواقع از این کار منصرف می‌شویم.

راسی ادامه داد: همه مدیرانی که در خودروسازی داخلی فعالیت می‌کنند در شعارهای خود رضایت‌مندی مشتریان را سرلوحه کار قرار می‌دهند در صورتیکه به این شعارها پایبند نیستند.

رییس اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و پارکینگ تهران در عین حال بیان کرد: برای خدمات پس از فروش، تمامی تعمیرگاه‌های ما به مردم سرویس می‌دهند و این در حالی است که نمایندگی نیستند.

وی همچنین یادآور شد: مردم در زمان بروز مشکل خودروهای خود، به واحدهای مجاز تعمیرگاهی مراجعه کنند که پروانه کسب در مغازه‌های آنها نصب شده باشد که در صورت بروز مشکل بتوانند شکایت خود را مطرح کنند تا رسیدگی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاودانی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    19 1
    سلام نمانیدگی هاپس ازفروش سرکاریه
  • خخ IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    3 1
    خوب پس دیگه خوب شد از خرید دو دستگاه فرغون داخلی انصراف دادما
  • محمد IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 0
    3درصد فدای سرشون به فکر جان مردم باشن
  • جوان پیر شده IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    2 0
    خداوکیلی مملکت رو آبه . همه مسوولان باید دسته جمعی اخراج بشوند ،اخه هیچی تو کشور سرجای خودش نیست هیچی ...مسوولان خواب تشریف دارند و مردم هم از ترس جیک نمیزنن .واقعا تا کی باید ادامه داشته باشد ?????
  • سعید IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    2 0
    مردم بدبخت ؟؟؟ مگه خودرو خراب بشه نمایندگی ها متقبل هزینه می شوند ؟؟؟ همه اش جیب مردم بیچاره ؟؟ بعد هم مردم ضد انقلاب می شن و اقایان بگن اگه ملت ایران ضد انقلابن کیا انقلابی است؟؟؟/
  • ناراضی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    عجب احمقی بودم من!! ی پراید خریدم سال ۸۷ بعد هزار کیلومتر برا گارانتی رفتم نمایندگی وقتی ماشین را بردم بیرون ترمز سوت میزد . فرداش بردم دوباره اونجا گفت ترمز تموم کردی!!!! گفتم ترمز!!!!؟؟؟! با هزار کیلومتر ترمز من تموم شد!!!؟؟ پس چطور قبلا سوت نمیزد؟! خلاصه فهمیدم خودشون عوضش کرده بودند. حالا خدا میداند چند قطعه خودرو من عوض شده بود. لعنه الله تعمیر کار و نمایندگی دزد. لعنه الله مدیران بی لیاقت. لعنه الله بازرسان ....... بگیر.