۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 310763

برکناری ناگهانی و غیرمنتظره فرهاد کاظمی از راس کادرفنی باشگاه راه آهن، آن هم بعد از پیروزی مقابل حریف آماده این روزهای فوتبال خوزستان و لیگ برتر، باعث شکل گرفتن شایعات زیادی در محافل فوتبالی شد.

پشت پرده برکناری فرهاد کاظمی از راه آهن

به گزارش قدس آنلاین، جملات این مربی باتجربه لیگ برتر در پایان بازی با آبی ها نشان می دهد که او برای بازی های آینده نقشه های مشخصی داشته است که در صورت کوچکترین اطلاعی از احتمال عزلش، به هیچ عنوان به این صورت اظهار نظر نمی کرد.

منابع نزدیک به باشگاه راه آهن می گویند جایگاه رحیمی در هیات مدیره این باشگاه به شکلی است که او به هیچ عنوان اجازه صدور حکم برکناری یکسویه کاظمی بدون تصویب هیات مدیره و نظر مساعد مدیرعامل باشگاه را نداشته است.
از سوی دیگر اتفاقی که برای سردار مرتضی طلایی در روزهای آخر هفته گذشته افتاد و او را تا امروز در آی سی یو بخش سوختگی بیمارستان نگه داشت، نشان می دهد که نظر رییس هیات مدیره باشگاه هم طی چند روز اخیر در این برکناری دخیل نبوده مگر اینکه حکم عزل سرمربی معروف پیش از وقوع این اتفاق به امضای طلایی رسیده باشد.
نکته مهم باقیمانده مصادف شدن این اخراج ضربتی و فوری با کنارگذاشتن منوچهری مهاجم اصلی باشگاه از تمرینات بود. احتمال اینکه اظهارات منوچهری در باشگاه، دلیل این برکناری باشد بسیار زیاد است. یادمان نرفته که علیرضا محمد پیش از شروع فصل مسایل حاشیه ای همیشگی که کاظمی به آن متهم می شده را به دلیل قرارنگرفتن در لیست راه آهن عنوان کرده بود.
پس از همه این احتمالات، به نکته ای می رسیم که احتمال از پیش تعیین شدن این تصمیم را تقویت می کند. اینکه باشگاه آنقدر از گزینه جایگزین خود مطمئن است که مدیرعاملش ادعا کرده ظرف 24 ساعت جایگزین را روی نیمکت سرمربیگری می نشاند!
به هرحال گزینه های سرشناس بیکار در لیگ ایران کم نیستند و احتمالا نام یکی از آنها تا فرداشب روی خروجی خبرگزاری ها قرار خواهد گرفت به خصوص اینکه شرکت خریدار امتیاز راه آهن به شدت دنبال یک چهره رسانه ای است تا با آن به اهداف تبلیغاتی اش هم برسد. چهره ای در سطح علی دایی که ابتدای فصل از مشتش پرید و نصیب خریداران خصوصی صبا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.