اصلاح طلبان این روزها به دلیل وجود اختلافات زیاد سعی دارند اظهارات رسانه ای خود را در غالب ساختار و سازمان تشکیلاتی و تنها از طریق رسانه های خود پیش ببرند تا بر خلاف ادعاهایی در زمینه وحدت اصلاح طلبان در مورد اختلافاتشان صحبتی نکنند.

وقتی اصلاح طلبان از پاسخگویی طفره می روند!

به گزارش قدس آنلاین ،عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت و گو با افکار خبر، در پاسخ به این سوال که با توجه به احزاب جدیدی مانند حزب اتحاد ملت و ندای ایرانیان که در این جریان به وجود امده اند و همچنین برخی مشارکتی ها و مجاهدینی ها نیز مشغول فعالیت هستند، از سوی دیگر آقای عارف مشغول فعالیت است، وضعیت اصلاح طلبان را در انتخابات چگونه ارزیابی می کنید گفت: نه در انتخابات فعال نیستم و دوستان که در موضوع انتخابات هستند باید سوال کرد.

محمدعلی ابطحی در پاسخ به این سوال که آیا مجمع روحانیون در انتخابات ورود می کند، افزود: من نمی توانم بگویم و آقای موسوی لاری در انتخابات فعال هستند باید از ایشان بپرسید.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اظهارات اخیر اصلاح طلبان در مورد شورای نگهبان و اینکه چرا این جریان سیاسی در نزدیکی به انتخابات شورای نگهبان را زیر سوال می برد و آیا اصلاح طلبان مگر شورای نگهبان را قبول ندارند، اظهار داشت: این موضوع نیز انتخاباتی است و من حرفی نمی زنم. از آقایان دیگر سوال کنید.

در این گفت و گوی تلفنی از ابطحی شماره تماس آقای موسوی لاری را خواستار شدیم که وی پاسخ داد که آقای موسوی لاری خوش تلفن نیست.

ابطحی همچنین در پاسخ به این سوال که شنیده شده خانم ها فائزه و فاطمه هاشمی در انتخابات حضور پیدا می کنند، گفت: من خبری ندارم.

گفتنی است؛ پیش از این نیز طی تماسی با غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران در مورد وضعیت این حزب در انتخابات آینده سوال کردیم که وی نیز پس از طفره رفتند، گفت: با آقای مرعشی تماس بگیرید و از ایشان بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که شما دبیر کل حزب اصلاح طلب هستید و چرا پاسخ نمی دهید بیان داشت: مگر هر کسی دبیر کل یک حزب است باید پاسخ دهد.

سعید لیلاز نیز از دیگر اعضای حزب کارگزاران نیز گفت: اگر می خواهید با من مصاحبه کنید من نمی توانم صحبت کنم. و من در مسائل سیاسی نمی توانم صحبت کنم و در مورد مسائل غیر سیاسی نیز اول باید هماهنگ کنم و بعد صحبت کنم.

وی نیز در مورد حمایت حزب متبوعش در حمایت از فائزه و فاطمه هاشمی در انتخابات آینده گفت: خدا شاهد است در این موضوع من کوچکترین اطلاعی ندارم و نمی دانم این مطلب از کجا در آمده است و باید از آقای مرعشی و یا آقای کرباسچی بپرسید و من در این زمینه اطلاعی ندارم و اگر هم داشتم نمی توانستم بگویم.

به نظر می رسد اصلاح طلبان این روزها به دلیل وجود اختلافات زیاد سعی دارند اظهارات رسانه ای خود را در غالب ساختار و سازمان تشکیلاتی و تنها از طریق رسانه های خود پیش ببرند تا بر خلاف ادعاهایی در زمینه وحدت اصلاح طلبان در مورد اختلافاتشان صحبتی نکنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.