رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: درهای صحن حضرت فاطمه زهرا(س)حرم مطهر امیرالمومنین(ع) تا ۴۵ روز آینده برای نصب به نجف ارسال می‌شود.

ارسال درهای صحن حضرت فاطمه (س) حرم امام علی(ع) تا ۴۵ روز آینده

به گزارش قدس آنلاین، جعفر دهنوی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: اطلاع رسانی در رابطه با مهمترین اقدامات در دست ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان رضوی از جمله جمع‌آوری نذورات مردمی، ارائه گزارش در رابطه پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام از جمله وظایف ستاد بازسازی عتبات و عالیات است.

وی از پیشرفت 90 درصدی ساخت درهای صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر امیر المومنین (ع) خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود درهای حرم مطهر امیرالمومنین(ع) تا 45 روز آینده برای نصب به نجف ارسال می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی تصریح‌کرد: همچنین درهای حرم امام موسی بن جعفر(ع) و امام جواد(ع) پیشرف 60 درصدی داشته و 40 درصد باقیمانده در رابطه با مونتاژ و آب طلا کاری است که باید 40 درصد باقیمانده تا پایان امسال به اتمام برسد.

دهنوی یکی دیگر از اقدامات در دستور کار ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی را مطلاکاری ایوان‌های باب قریش و باب قبله حرم امام موسی بن جعفر(ع) و امام جواد(ع) دانست و گفت: مطلا کاری ایوان باب قریش بیش از16 درصد پیشرفت داشته که کارگاه مطلا کار این ایوان در مشهد مقدس قرار دارد همچنین مطلا کاری ایوان باب قبله در کارگاهی در کاظمین در حال انجام است.

وی در رابطه با مراحل اجرایی صحن امام رضا(ع) در حرم مطهر امام  موسی بن جعفر(ع)خاطرنشان‌کرد: پیش از این قرار بود تجهیز کارگاه ساخت صحن امام رضا(ع) در نیمه اول امسال اتفاق افتاد اما براساس بوجود آمدن یک سری تغییرات تجهیز کارگاه به تاخیر افتاده است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال کارگاه ساخت صحن امام رضا(ع)  راه اندازی شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی به میزان جمع‌آوری نذورات مردمی در نیمه نخست امسال اشاره و عنوان‌کرد: افزون بر 870 میلیون تومان و یک کیلو طلا از سوی مردم جمع‌آوری شده است.

 دهنوی بیان‌کرد: مردم خیر و خداجو می‌توانند کمک‌های مردمی خود را در جهت بازسازی عتبات و عالیات به شماره حساب جاری بانک ملی 120200000000 واریز کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.