سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ابراز ناراضایتی از رفتار تماشاگران پرسپولیس گفت: نباید به بازیکنی که برای پرسپولیس زحمت کشیده است توهین کنند.

انتقاد استیلی از رفتار سوشا مکانی و هواداران پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین،  حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما دو تعویض اجباری داشتیم و ما را از اهدافی که داشتیم دور کرد. تعویض آرش افشین و پژمان نوری در کار تاکتیکی ما خلل ایجاد کرد. البته بازیکنان جوان ما خوب بازی کردند.

وی افزود: شانس زیادی به پرسپولیس ندادیم و سعی کردیم مهره های تاثیرگذار آنها را از کار بیندازیم. با این حال فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

استیلی خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیس ناراحت هستم. بازیکنی که برای این تیم زحمت کشیده نباید مورد توهین قرار بگیرد. همه جای دنیا این فرهنگ هست که بازیکن قبلی تیمشان را تشویق می کنند اما متاسفانه در این بازی حرف هایی زده شد که من خجالت می کشم آنها را تکرار کنم.  این چه وضعی است که در 15 دقیقه آخر بازیکنان به راه انداخته بودند.

وی افزود: دروازه بان پرسپولیس در دقایق پایانی چه رفتاری بود داشت. متاسفانه رفتارهای خوبی را شاهد نبودیم. درست است که هواداران ملوان اشتباه کردند اما نباید پرسپولیسی ها جبران می کردند. قرار نیست که بازیکنی که برای این تیم ها زحمت کشیده اند را مورد توهین قرار دهند. نمی گویم هواداران ما با ادب بودند هواداران پرسپولیس بی ادب. اما باید احترام همه رعایت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    آقای استیلی تقصیر خودشان است چرا در بازی چند روز پیش با سایپا با توجه به اینکه رضایی گل زد بهش توهین نشد وقتی پژمان نوری میرود میگوید من به پرسپولیس علاقه ندارم بخاطر پول آمدم و با هوادار بگو مگو می کند نتیجه اش میشود این سوشا مکانی احمق به تمام معنا هست