مدیر فرهنگ سرای پایداری گفت: با توجه به اینکه هنوز در مشهد مکانی برای تاسیس باغ موزه دفاع مقدس اختصاص پیدا نکرده است ما به دنبال تثبیت مکان نمایشگاه «داستان ایستادگی» به عنوان باغ موزه دفاع مقدس هستیم.

از نمایشگاه «داستان ایستادگی» تا باغ موزه دفاع مقدس

 

به گزارش قدس آنلاین حامد صادقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با بیان اینکه پس از گذشت سال ها هنوز کش و قوس زمین برای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس وجود دارد، اظهار کرد: امیدواریم این مکان در جوار شهدای کوهسنگی مشهد به باغ موزه دفاع مقدس اختصاص پیدا کند.

وی با بی نظیر خواندن برگزاری چنین نمایشگاهی در شرق کشور افزود: انتظار داریم از جمعیت سه میلیونی شهر مشهد، حداقل یک میلیون نفر از نمایشگاه «داستان ایستادگی» بازدید کنند.
صادقی با بیان اینکه در برگزاری این نمایشگاه از تمام تشکل های مردمی و خود جوش حمایت می کنیم، گفت: هدف ما این است که در تمام ورودی های کوهسنگی غرفه داشته باشیم تا شهروندان بتوانند به فراخور زمان خود از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی با بیان اینکه با تمام توان نمایشگاه «داستان ایستادگی» را برگزار کرده ایم، تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن سیره شهدا برای آنها است.
مدیر فرهنگ سرای پایداری به رونمایی اولین جلد کتاب «خاطرات معراج شهدای مشهد» همزمان با افتتاحیه نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این کتاب که در قالب دو هزار نسخه در میان بازدید کنندگان توزیع شد، گردآوری سمیه بیات از تلاش پدرش حسین اصغر بیات مسئول معراج شهدا در سال های 63تا 70 بوده است.
صادقی خاطرنشان کرد: خاطرات این کتاب کوتاه ولی جذاب است و امیدواریم که با همکاری سایر رزمندگان این کتاب به چاپ دهم برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.