۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد خبر: 311001

عضو مرکزیت کارگزاران گفت اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم تنش نلرزد و متأثر نشود، یک ایرانی باشرف نیست.

وقتی سخنگوی کارگزاران جوگیر و غیرتی می‌شود

کیهان د ر اخبار ویژه خود نوشت:
حسین مرعشی در مصاحبه با ایلنا از ممنوع‌التصویری رئیس‌ دولت اصلاحات (یکی از سران فتنه 88) اظهار نگرانی کرده و گفته است: کشور از این وضعیت ضرر می‌کند و از این دست ضررها فراوان داریم و خروجی این ضررها تعداد بالای بیکاران و افزایش مفاسد در کشور و حضور افراد نالایق در پست‌های مدیریتی است که در نهایت زندگی مردم شیرینی خود را از دست خواهد داد.
سخنگوی کارگزاران درباره تمایل بخشی از حاکمیت به تکرار دولت نهم و عدم استقبال از قدرت گرفتن اصلاح‌طلبان گفت: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی باشرف نیست.
این اظهارات و دم ‌زدن از چیزی به نام شرف در حالی است که برخی اعضای کارگزاران و مدعیان اصلاح‌طلبی، علنا به وطن‌فروشی در فتنه سال 88 پرداختند و پیش از آن با خیانت ‌در دولت‌های سازندگی و اصلاحات، رکورد بالاترین تورم در حد 49/4 درصد و بزرگ‌ترین فساد (در حد قرارداد کرسنت که به مدت 25 سال، گاز ایران را 14 برابر زیر قیمت جهانی می‌فروخت و به تصریح وزیر ارشاد موجب زیان 14/5 میلیارد دلاری به کشور شد) را در کارنامه خود دارند، همچنان که مفاسد بزرگی نیز چون رشوه و پرونده‌های استات اویل و شهرام جزایری و... را مرتکب شده‌اند. این جماعت عملا در آشوب‌افکنی سال 88 تبدیل به عوامل جنگ نیابتی دشمن شدند و زمینه‌سازی با عبور از آرمان‌های امام و انقلاب، کار ترویج اباحه‌گری و لیبرالیسم را به جایی رساندند که حتی آقای  محمد هاشمی با اعتراض از کارگزاران جدا شد.
از سوی دیگر سزاوار یادآوری است که عملکرد دولت‌های نهم و دهم و نیز اجزای مختلف هر یک از این دولت‌ها، یک دست نیست و از خدمت مورد استقبال و تکریم مردم تا خیانت برخی از دست‌اندرکاران حلقه انحرافی را که در فساد‌انگیزی‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی به جریان نفاق مدعی اصلاح‌طلبی اقتدا کردند، شامل می‌شود.
و بالاخره اینکه عضو مرکزیت کارگزاران (وزیر ارشاد دولت اصلاحات و زینت کابینه خاتمی) هم‌اکنون به طور رسمی و علنی مشغول گدایی همزمان از انگلیسی‌ها و آل‌سعود است که لابد این هم از نوع شرف کارگزارانی است!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.م IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    2 1
    تا شرف رو چی تعریف کنی