قدس آنلاین لرستان-معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس هفته ای است که در آ ن باید از شهدا ،جانبازان وهمه نقش آفرینانی که درآن مقطع زمانی دفاعی همه جانبه داشته اند یاد کرد.

هفته دفاع مقدس فرصت انتقال فرهنگ جهاد،ایثار واز خود گذشتگی  به جوانان است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،سرهنگ پازدار اظهار داشت :در این هفته با تجلیل از شهدای گرانقدر وایثارگران به دشمنان این موضوع منعکس می شود که این نظام با تمام وجود پا برجا واستوار است.

وی بابیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است که بتوانیم  به شکل هنرمندانه ای  فرهنگ جهاد، ایثار واز خود گذشتگی رابه جوانان منتقل کنیم،افزود:فرصت است که به تبیین وتشریح آن رویداد عظیم وکم نظیر تاریخ وبه نمایش گذاشتن اقتدار و انسجام نیرو های مسلح بپردازیم .

پازدار عنوان کرد :در سه ماه گذشته  وبا همکاری دستگاه ها خصوصا یگان  های نظامی وانتظامی برنامه هایی تدارک دیده ایم که مسوولیت اجرا تدوین وتبیین آن برعهده  سپاه حضرت ابوالفضل(ع) است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بابیان اینکه در سطح استان100ودر مرکز استان 30برنامه پیش بینی شده است بیان کرد :از جمله برنامه های پیش بینی شده،رژه مقتدرانه  یگانهای نظامی و انتظامی  وبسیجیان در مرکز استان وشهرستان بروجرد،اعزام تیم های امدادی و درمانی  ،پیاده روی خانوادگی نیرو های مسلح در سراسر استان و اقشار مردم که دراین زمینه  تجربه ای سه ساله  دارد،گلباران وغبار روبی از قبور مطهر شهدای استان وشهرستان ،تجلیل از سربازان در مجموعه یگان های نظامی و انتظامی،دیدار فرماندهان و مسوولین  با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه خرم آباد،گرد همایی واجتماع پیشکسوتان نیرو های نظامی وانتظامی که در زمان جنگ  نقش آفریتی  کرده اند،اعزام فرماندهان  نظامی به مدارس و دانشگاه ها  است.

سرهنگ پازدار  با اشاره به شعار آبروی کوچه ها، افتخار محله  یاد آور شد :جهت حفظ نام  و یاد شهدا با هدف انتقال فرهنگ مجاهدت  برنامه ای تدارک دیده ایم که با همکاری مردم و مسوولین  به دیدار خانواده شهدا رفته واز آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.وی خاطر نشان کرد : یکی از برنامه های مهم وموفق هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات نصر 4 وافتتاح نمایشگاه در این زمینه در شهرستان الیگودرز است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.