۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 311268

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی با تربیت و نفوذ نیروهایی سعی در مخدوش کردن عملکرد نظام در ذهن مردم داشته است، گفت: بر اساس اخبار رسیده از کانادا، دولت کانادا از خاوری با ضریب امنیتی بالایی محافظت می‌کند.

تدابیر شدید امنیتی برای محافظت از خاوری
پایگاه خبری انتخاب: سردار محمد رضا نقدی طی سخنانی در همایش مدیران مرکز سایبری بسیج که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در همه عرصه ها در برابر ملت ایران متحمل شکست شده است.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه امروزه تمام امید دشمن کنترل افکار عمومی جامعه است، افزود: جنگیدن در جبهه ادارک سازی و افکار عمومی برای دشمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لازمه رسیدن به این مهم انجام کارهای عمیق و نفوذ پذیر است، تصریح کرد: در این نبرد افکار نمی توان با یک کار سطحی نتیجه مطلوب را به دست آورد.

نقدی در ادامه بیان داشت: کسی که می خواهد پیروز میدان شده و در این جبهه گام بردارد، باید ویژگی های مخاطب خود را به خوبی شناخته و زبان مشترکی بین خود و او پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید مخاطب خود را پیدا کنیم، ادامه داد: دشمن با استفاده از تمام ظرفیت های خود این مهم را انجام داده و بر اساس ویژگی های ملت ایران برای ما برنامه ریزی میکند.

وی عنوان کرد: بهبود وضعیت معیشت ملت ایران در ارتباط با آمریکا، مهمترین گذرواژه ای است که امروز استکبار جهانی برای ادارک سازی آن در سطج جامعه برنامه ریزی کرده است.

نقدی با اشاره به اینکه تمام رسانه های دنیا هم اکنون به دنبال ایجاد این تصور غلط در بین مردم ایران هستند، اظهار داشت: این گذرواژه در پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا به ملت ایران به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه گذرواژه دومی که دشمن بر ادارک سازی آن کار می کند، زندگی با نشاط و سعادتمند و راحت و بدون دغدغه در پرتو آزادی فردی بی حد و سبک زندگی غربی است، افزود: این دو گزاره شاهراه های دشمن در ورود به کشور هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این پرسش که حال وظیفه ما در برابر این هجمه ها چیست؟ادامه داد: باید ابتدا مخاطب را شناسایی کرده و با زبان مشترک در پایین ترین سطح های آسیب پذیر نفوذ کنیم.

این مقام مسئول با  تاکید بر اینکه سرنوشت همه کشور را این گزاره ها مشخص خواهند کرد، بیان داشت: وظیفه همه ما این است که با برنامه ریزی مناسب به این موضوع پرداخته و از لحاظ عناصر مادی این کار را به اثبات برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی با تربیت و نفوذ نیروهایی سعی در مخدوش کردن عملکرد نظام در ذهن مردم داشته است، بیان کرد: بر اساس اخبار رسیده از کانادا، دولت کانادا از خاوری با ضریب امنیتی بالایی محافظت می‌کند.

نقدی با بیان اینکه باید در برابر اقدامات دشمن ابتکار عمل به خرج دهیم، گفت: برای اثر گذار بودن در برابر همجه های استکبار باید همه در کنار هم بوده و با زبان مشترک این مهم را به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.