قدس آنلاین: رييس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت‌هاي مردمي فني و حرفه‌اي استان اصفهان اعلام كرد: در شش ماهه نخست سال جاري، بيش از ۴ ميليون نفر- ساعت آموزش‌هاي مهارتي در آموزشگاه‌هاي آزاد استان اصفهان ارائه شد.

ارائه بيش از ۴ ميليون نفر- ساعت آموزش‌ مهارت در آموزشگاه‌هاي اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، حسين مصلي‌نژاد گفت: در شش ماهه نخست سال جاري، بالغ بر چهار ميليون و 37 هزار نفر ساعت در قالب 22 هزار و 800 نفر- دوره در آموزشگاه فني و حرفه‌اي آزاد استان اصفهان اجرا شد.
وي افزود: اين آموزش‌ها در بخش‌هاي خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و كشاورزي در 36 رشته آموزشي از قبيل امور مالي و بازرگاني، فناوري اطلاعات، مراقبت و زيبايي، طراحي و دوخت، تكنولوژي فرهنگي، عمران، تأسيسات و صنايع دستي در قالب 280 حرفه مهارتي به متقاضيان ارائه شده است.
رييس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت‌هاي مردمي فني و حرفه‌اي استان اصفهان تصريح كرد: از اين ميزان آموزش ارائه شده 3 ميليون و 274 هزار نفر-ساعت در بخش خواهران و 762 هزار نفر- ساعت در بخش برادران بوده است.
مصلي‌نژاد اظهار كرد: در استان اصفهان، 2 هزار و 106 آموزشگاه داراي مجوز هستند كه از اين تعداد يك هزار و 680 آموزشگاه در حوزه بانوان و 210 آموزشگاه در حوزه برادران و 216 آموزشگاه به صورت دو منظوره فعاليت آموزشي دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.