استاندار خراسان رضوی گفت: امروز آخرین پژوهشهای ملی انجام شده نشان می دهد از نظر مردم مدرسه در بین سازمانهای اجتماعی کشور بالاترین اعتماد را به خود اختصاص داده است

مدرسه در بین سازمانهای اجتماعی کشور بالاترین اعتماد را به خود اختصاص داده است

به گزارش قدس آنلاین علی رضا رشیدیان روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1395- 1394ضمن تبریک به دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان افزود:در مقوله کیفیت خدمت رسانی سازمانها و اداره ها و پاسخگویی به نیازها نیز آموزش و پرورش یکی از مراکزی است که رضایت مردم را جلب کرده است.

وی در ادامه این پیام آورده است : در بین مشاغل مختلف نیز معلمان بیشتر از همه، مورد اعتماد مردم هستند به همین سبب بازگشایی مدارس در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با تحرکی که به صحن جامعه می آورد بهار و نوروز دانایی را در طلیعه پاییز نوید می دهد.
او افزوده است: در دو سال اخیر با بهره مندی از ظرفیت شورای آموزش و پرورش استان دستاوردهای مطلوب و در خور توجهی نصیب آموزش و پرورش خراسان رضوی شده است.
استاندار خراسان رضوی در این پیام از شهدای آموزش و پرورش هم یاد کرده و ادامه داده است: شهدای دانش آموز و شهدای کارکنان آموزش و پرورش در سخت ترین دوره امتحان، بهترین صحنه های عظمت و افتخار و راز جاودانگی یک ملت را ترسیم نموده اند.
رشیدیان افزوده است: تقارن بهار تعلیم وتربیت در آغاز سال تحصیلی با عید قربان ' عالی ترین نمایه بندگی ' جهت دهی برای تربیت فرزندان میهن اسلامی را به سوی آرمان غایی آن یعنی حیات طیبه، نوید می دهد و این مهم، مسئولیت دست اندرکاران، برنامه ریزان و معلمان را در جریان آموزش نوجوانان و جوانان مضاعف می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.