قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از پذیرش نذورات و قربانی‌های مردم در فاصله دو عید «قربان» و «غدیر» در سراسر کشور خبر داد.

آمادگی بهزیستی برای دریافت نذورات مردمی از «قربان» تا «غدیر»

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام عبدالرحیم شهسواری در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح برنامه‌های عید قربان تا غدیر سازمان بهزیستی کشور پرداخت و افزود: در فاصله این دو عید شعب بهزیستی در سراسر کشور از طریق صداوسیمای استان‌ها در تلاشند تا کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی را هدایت کنند و در این راستا راهکارهای لازم برای جذب کمک‌های مردمی نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: همچنین بروشورهای تبلیغاتی با مضمون معرفی خدمات بهزیستی و جامعه تحت پوشش در مبادی ورودی حجاج و خانواده‌های آنها قرار دادیم تا آنها نیز در صورت تمایل حداقل بخشی از قربانی‌های خود را به نیازمندان برسانند.

قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: اسامی مراکزی که در استان‌های سراسر کشور پذیرای این کمک‌ها هستند توسط جراید و شبکه‌های صداوسیمای استانی هر استان اعلام خواهد شد.

شهسواری در ادامه به برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌ها و مصنوعات مددجویان بهزیستی در فاصله دو عید قربان تا غدیر اشاره کرد و گفت: در فاصله این دو عید نمایشگاهی را از توانمندی‌های مددجویان و مصنوعات آنها در این پایگاه‌ها برگزار خواهیم کرد تا به نحوی دیگر نیز خیرین کمک‌های خود را به مردم محروم و نیازمند رسانده و از آنها حمایت کنند.

وی در ادامه به فضاسازی جهت حمایت از معلولان و محرومان در فاصله این دو عید اشاره کرد و گفت: به تمام مدیران بهزیستی سراسر کشور ابلاغ کرده‌ایم که حتما یک فضاسازی فرهنگی خصوصا توسط مسئولین نظام برای دلجویی از معلولان و محرومان و ارتباط با جامعه هدف بهزیستی فراهم کنند زیرا معتقدیم محصول این حرکت فرهنگی تنها حمایت‌های مالی نیست بلکه از لحاظ فرهنگی و عاطفی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: همچنین از ائمه جمعه نیز خواسته‌ایم تا از طریق تریبون‌های نماز جمعه در فاصله این دو عید توجه آحاد مردم را به حمایت‌های هر چه بیشتر از قشر محروم و معلول جامعه جلب و آنها را به سمت مشارکت‌های مردمی جذب کنند.

شهسواری عنوان کرد: تمامی استان‌های سراسر کشور دارای شماره حساب مستقلی به منظور دریافت کمک‌های مردمی هستند زیرا ریالی از کمک‌های مردمی یک استان در استان دیگر هزیه نخواهد شد و تمامی مشارکت‌ها در هر استان صرف نیازمندان همان استان می‌شود.

وی در پایان گفت: شماره حساب جاری دریافت کمک‌های مردمی استان تهران نیز 90190 شعب بانک ملت است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.