سرپرست هیئت قایقرانی خراسان رضوی گفت: استعدادیابی رشته قایقرانی در خراسان رضوی از اولویت‌های اجرایی مهم هیئت قایقرانی استان است که در چند ماه اخیر توجه بیشتری به آن شده است.

اجرای طرح استعدادیابی رشته قایقرانی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین علیرضا ارزانی امروز  چهارشنبه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه حدود دو سال هیئت قایقرانی خراسان رضوی تمریناتی برای ورزشکاران انجام نمی‌داد و در رکود قرار گرفته بود، اظهار کرد: در حال حاضر و پس از گذشت حدود چهار ماه، با تغییراتی که در هیئت انجام شد و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تمرینات دوباره آغاز شده است. 

وی یکی از مهم‌ترین امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف قایقرانی را آب و استخر مناسب دانست و تصریح کرد: یکی از رشته‌های قایقرانی که در خراسان رضوی کمتر مورد توجه قرار گرفته بود اسلالوم است که خوشبختانه پس از حضور نفیسه خرم نیک در دوره‌های آموزشی مربیگری این رشته از سوی فدراسیون، وی موفق به دریافت کارت درجه یک مربیگری این رشته گردید که این امر برای نخستین‌بار در سطح خراسان رضوی محسوب می‌شود.

سرپرست هیئت قایقرانی خراسان رضوی افزود: قرار است با حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی امکانات این رشته ورزشی به هیئت قایقرانی این استان داده شود تا بسیاری از ورزشکاران علاقمند به این رشته نیز بتوانند از طریق فراگیری آموزش‌های لازم این رشته را گسترش دهند و موفقیت‌های خوبی را در این زمینه کسب کنند.

ارزانی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه نفر از بانوان خراسان رضوی عضو تیم ملی کشور هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر بانوان خراسان رضوی که عضو تیم ملی هستند موفق به کسب مقام‌های نخست و دوم شده‌اند که کسب این موفقیت‌ها نسبت به ورزشکارانی که از شمال و جنوب کشور در تیم ملی حضور دارند و امکانات مهمی از جمله آب را دارند و شاید موفقیت‌های کمتری را کسب کردند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی توجه به استعدادیابی این رشته را در سطح خراسان رضوی را از اولویت‌های اجرایی مهم هیئت قایقرانی این استان در چند ماه اخیر دانست و بیان کرد: برای نخستین‌بار هیئت قایقرانی فریمان نیز فعال شد و مهدوی‌نیا یکی از مربیان قایقرانی در قدراسیون برای ارائه آموزش های لازم در هیئت قایقرانی فریمان حضور پیدا کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.