قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی سلمان سبزوار گفت : دوران هشت سال دفاع مقدس از افتخارات ملت بزرگ ایران است .

دوران دفاع مقدس از افتخاران ملت بزرگ ایران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ پاسدار محمد آروین در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس برای ایران اسلامی عظمت ، اقتدار و فرهنگ مقاومت و پیروزی به همراه داشت و برای دشمنان درس عبرت شد.

وی با بیان اینکه دوران سال دفاع مقدس یادآور از خود گذشتگی و ایثار گری های شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است ، اتکا به خداوند متعال ، پیروی از خط ولایت فقیه و وحدت و همدلی را از جمله عوامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس دانست و ادامه داد : جنگ تحمیلی برکات زیادی برای نظام اسلامی داشت.

این مراسم با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان ،خانواده معظم شاهد ،جانبازان ،ایثار گران و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج، سپاه پاسداران و گروه 47 مهندسی سلمان سبزوار با اجرای سان و رژه، توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند .

در رژه نیروهای مسلح و بسیجی شهرستان سبزوار همچنین گروهان های نمونه و واحدهای موتوری از مقابل جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی های تجهیزاتی، نظامی و انتظامی خود را در این شهرستان به نمایش گذاشتند. /  انتهای پیام  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.