قدس آنلاین - ایلام: معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار ایلام گفت: همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی سوم مهر در ایلام برگزار می شود.

همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در ایلام برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مجید کاکی با بیان اینکه این همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، اظهارداشت: این برنامه فرهنگی ورزشی با حضور عموم مردم از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح روز جمعه سوم مهر ماه از میدان ارغوان ایلام شروع و تا گلزار شهدا ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات مختلف در طول هفته دفاع مقدس، اجرای برنامه های فرهنگی، مراسم تجلیل از خانوادهای معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس هفته در سطح شهرستان ایلام است، افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با دلاور مردی ها و رشادت های بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار ایلام هدف از برگزاری این گونه برنامه ها را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسلهای جدید انقلاب و بالا بردن روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان و تصریح کرد: این یک وظیفه ذاتی است که همه ما فداکارای های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.