قدس آنلاین- تبریز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه همزمان با دهه امامت و ولایت در بناب برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حبیب صدقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره شعر غدیریه همچون سال‌های گذشته به میزبانی شهر بناب برگزار می‌شود، اظهار داشت: از سال گذشته برگزاری این جشنواره در تقویم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و امسال نیز پانزدهمین دوره آن با حضور جناب آقای جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این جشنواره همچنین با بیان اینکه این جشنواره با هدف تبیین ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و شخصیت متعالی حضرت علی(ع) به زبان هنر برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: جشنواره همزمان با دهه امامت و ولایت همچنین با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ و آموزه‌های غدیر در سطح جامعه با استفاده از زبان شعر برگزار می‌شود.

به گفته صدقی، جشنواره شعر غدیریه با گستره سراسری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب برگزار می‌شود.

وی موضوع بخش ویژه جشنواره سراسری شعر غدیریه را ترجمه منظوم یکی از خطبه‌های نهج البلاغه به زبان ترکی یا فارسی عنوان کرد.

صدقی خاطرنشان کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه بناب نهم مهرماه جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار  می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.