تنها گزینه سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی عصر امروز برای مذاکرات نهایی با رسول خادم و شورای فنی راهی فدراسیون کشتی خواهد شد.

جلسه سرنوشت ساز بنا و خادم در فدراسیون کشتی

به گزارش قدس آنلاین،  بعد از اینکه محمد بنا شرایط خود را بصورت مکتوب به فدراسیون کشتی ارایه کرد، اعلام شد تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در نشست نهایی بین محمد بنا و اعضای شورای فنی و رسول خادم روشن می شود.

علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز شب گذشته اعلام کرد پیش‌شرط‌های محمد بنا در قالب چند بند به فدراسیون کشتی ارسال شده که قرار است این شرایط مورد بررسی اولیه قرار بگیرد.

در همین راستا یکی از نزدیکان محمد بنا به خبرنگار مهر گفت نشست بررسی همین پیش شرط‌ ها قرار است ساعت ۱۷ امروز در فدراسیون کشتی برگزار شود که محمد بنا نیز برای حضور در این نشست قرار است راهی فدراسیون کشتی شود.

آنچه مسلم است طرفین این مذاکره یعنی فدراسیون کشتی و محمد بنا تا حد زیادی به توافق رسیدند و به احتمال فراوان محمد بنا عصر امروز پس از این نشست به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب و معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرهام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    آقای خاص کشتی فرنگی ایران و جهان رو هیچ وقت نادیده و دست کم نگیرید، آقای رییس فدراسیون با شما هستم یه نفر اگه بیست مدال المپیک هم بگیره دلیل نمیشه که مربی خوبی بشه. همین آقای بنا رو محکم بچسب و بزارید رو سرتون ،که ایشون از سر کشتی ایران خیلی زیاده.
  • محمدرضا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    انشاله...