قدس آنلاین- تبریز: سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب افزایش ۱۵ درصدی نرخ کرایه سرویس های ایاب و ذهاب مدارس تبریز خبر داد.

نرخ کرایه سرویس های مدارس۱۵ درصد افزایش یافت/ اصرار شورای شهر بر مصوبه خود در خصوص کمیته های فنی و تخصصی

به گزارش قدس انلاین از تبریز، حبیب شیری آذر در پایان جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این خبر گفت: به دنبال وصول نامه و درخواستی از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و درخواست مصوبه از شورای شهر تبریز در خصوص افزایش 18 درصدی نرخ کرایه سرویس های مدارس تبریز این شورا با افزایش 15 درصدی کریه سرویس ایاب و ذهاب موافقت کرد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: به دنبال وصول نامه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی کمیسیون خدمات شهری طی دو جلسه به بررسی موضوع پرداخت و در نهایت با افزایش 15 درصدی کرایه سرویس ایاب و ذهاب موافقت کرد.
شیری آذر افزود: در نهایت شورای شهر تبریز بعد از سخنان موافقان و مخالفان طرح، نظر کمیسیون خدمات شهری را به تصویب رساند.
عضو شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به بازگشت نامه فرمانداری تبریز در خصوص برخی کمیته های فنی و تخصصی در شورای شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر تبریز در راستای نهادینه کردن نظارت شورای شهر بر امور شهری و همچنین افزایش توان پاسخگویی شورا بر مصوبه پیشین خود تاکید کرد و این مصوبه مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس ، آغاز به کار مدارس و تسلیت فاجعه اسفناک در مکه مکرمه گفت: متاسفانه در این حادثه تعدادی از عزیزان و هموطنانمان به دلیل بی کیاستی و مدیریتی آل سعود جان خود را از دست دادند که دولت محترم اقداماتی را در این خصوص انجام داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.