قدس ‌انلاین- تبریز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز و حومه از برخورد قاطع با خودروهای غیر مجاز ارائه دهنده سرویس حمل و نقل دانش آموزان خبر داد.

برخورد قاطع با خودروهای غیرمجاز ارائه دهنده سرویس حمل ونقل دانش آموزان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، پرویز عباس نژاد گفت: فقط در روزشنبه چهارم مهرماه تعداد113مورد خودروغیرمجازی که اقدام به جابجایی دانش آموزان تحت عنوان سرویس مدرسه می نمودند متوقف ومدارک آنها جهت اقدام قانونی اخذ گریده است.

وی افزود: اعمال قانون برای خودروهای مسافربرشخصی غیر مجاز و حتی تاکسیها و خودروهای  فعال در شرکتهای حمل ونقل درون شهری که فاقد برچسب  سرویس مدرسه هستند تشدید خواهد شد.
عباس نژاد گفت: کلیه رانندگان سرویس های مدارس موظف به داشتن مجوز قانونی معتبر، کارت و برچسب سرویس مدرسه و بیمه شخص ثالث بوده و سوار نمودن دانش آموز بیش از ظرفیت قید شده در کارت ماشین خودرو نیز غیرمجاز میباشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: تاثیر مثبت رعایت ادب، نزاکت و متانت و قوانین راهنمایی و رانندگی منجمله بستن کمربند ایمنی  توسط راننده غیر قابل کتمان بوده و رعایت بهداشت شخصی و تمیز نگهداشتن خودرو و تجهیز آن به وسایل ایمنی و اطمینان از سالم بودن لاستیک ها و برف پاک کن وسیستم گرمایشی و سرمایشی الزامی میباشد.
عباس نژاد در پایان از رانندگان سرویس های مدارس درخواست نمودند که در طول مسیر از صحبت غیرضروری با بچه ها پرهیز و از وسایل صوتی و تصویری نیز تحت هیچ عنوان استفاده ننمایند .    

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.