۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 312384

قدس آنلاین یزد - رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری دو نفر کلاهبردار خبر داد که با تهیه ۱۱ فقره چک پول دو میلیون ریالی جعلی و حضور در سطح شهر قصد خرید از مراکز تجاری را داشتند.

چک پول های تقلبی ۲ میلیونی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "علیرضا خالقی" اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، فرد کلاهبرداری را که با در دست داشتن 11 فقره چک پول تقلبی دو میلیون ریالی قصد خرید از مراکز تجاری شهر یزد را داشت شناسایی و دستگیر کردند.

وی  افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به تهیه چک پول های تقلبی با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد که ماموران پلیس، ضمن هماهنگی با مقامات قضایی همدست  وی به هویت "ج.ح" 30 ساله را نیز دستگیر کردند.

خالقی تصریح کرد : متهم دستگیر شده در اعترافات خود به تهیه چک پول های تقلبی و جعلی اعتراف کرد و گفت: "با تهیه 11 فقره چک پول تقلبی به ارزش 22 میلیون ریال و با همدستی دوستم قصد خرید از مراکز تجاری را داشتیم که در کمال ناباوری دستگیر شدیم".

سرهنگ خالقی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی، به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان ساخت: هنگام دریافت چک پول، از اصل بودن آن مطمئن شوید؛ بارزترین مشخصه در اصل بودن چک پول، محو شدن آرم بانک مرکزی در زیر نوشته ایران چک بر اثر مواجهه با گرما و ظاهر شدن مجدد آن پس از "خنک" شدن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.