قدس آنلاین – سبزوار : معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: به برکت سال های دفاع مقدس و پایبندی به ارزشهای نظام جمهوری اسلامی، ایران به امن ترین کشور در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وحدت ، یکپارچگی و حضور مردم و رهبری امام راحل از عوامل توفیق در هشت سال دفاع مقدس بود

احمد برادران درحاشیه مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس درگفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود: با پیروی از تفکر دفاع مقدس امروز کشور ما به رغم همه توطئه های دشمنان توانسته به عنوان کشوری مقتدر و تعیین کننده در مسائل منطقه ای و فرا منطقه ای باشد.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس ادامه داد:  باید در جهت آشنایی و نهادینه کردن این تفکر بویژه بین نسل جوان جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس یاد آور شد : اگر بخواهیم کشور در مسیر توسعه قرار گیرد باید بیش از پیش به این تفکر توجه داشته باشیم.

وی وحدت ، یکپارچگی و حضور همیشه در صحنه مردم و رهبری امام راحل را از عوامل توفیق در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و تصریح نمود : گوشه گوشه هشت سال دفاع مقدس مملو از خاطرات ایثارگری و جانفشانی است.

وی همچنین خاطر نشان کرد : به برکت حضور همیشه در صحنه مردم بود که بسیج به عنوان سرمایه و شجره طیبه شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس و پس از آن حماسه ها آفرید.

وی با اشاره به دستاوردهای تفکر دفاع مقدس اظهار داشت : حاکم شدن این تفکر به عنوان عاملی تاثیرگذار به توسعه ، پیشرفت و بیمه شدن کشور کمک می کند.

وی افزود: توفیق سربازان جبهه دیپلماسی نیز مربوط به همین تفکر است لذا همه وظیفه داریم در راستای تقویت و احیای تفکر دفاع مقدس گام برداریم.

فرماندار سبزوار همچنین با تسلیت به مردم و بویژه بازماندگان حادثه مکه و منا اضافه کرد: این فاجعه در نتیجه بی کفایتی و بی مسئولیتی آل سعود به وقوع پیوست. /  انتهای پیام  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.