قدس انلاین: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان ‌رضوی گفت: بی شک با متخلفین از سوی سازمان تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد، چنانکه پرونده های مربوط در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و رأی نهایی آن صادر خواهد شد.

اولویت بخشی به کالاهای داخلیِ با کیفیت در دستور کار قرار دارد

به گزارش قدس انلاین، علی رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان ‌رضوی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه در حوزه اقتصاد در زمینه زیارت با کمبود چندانی روبرو نمی باشیم چنانکه در سفر چند روز پیش هیات فرانسوی به استان، با مشاهده آمار ورودی و خروجی زائرین به مشهد، گروه فرانسوی نیز این امر را تایید کردند.

وی افزود: در سال جاری با بهره گیری از تیم های نظارتی مستقر در مشهد و به ویژه در بازرهای اصلی و اطراف حرم به بررسی و برخورد جدی با متخلفین پرداخته شد، به نحوی که تاکید ویژه مرکز بر کیفیت مواد غذایی قرار دارد. چراکه این امر گاه به ضررهای جانی زائرین منتهی می گردد و غیر قابل جبران است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان ‌رضوی خاطرنشان کرد: بی شک با متخلفین از سوی سازمان تعزیرات برخورد قاطع خواهد شد، چنانکه پرونده های مربوط در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و رأی نهایی آن صادر خواهد شد.

رسولیان گفت: یکی از برنامه های در دستور کار در زمینه عرضه کالا به زائرین، اولویت دادن به کالاهای داخلیِ با کیفیت و قیمت مناسب و به روز می باشد، چرا که این امر موجب رونق چرخه اقتصادی کشور و به ویژه استان خواهد شد، از این رو این امر مستلزم یک مدیریت صحیح است.

وی افزود: شهرداری یکی از مراکزی است که در تعامل مستقیم با دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان ‌رضوی قرار دارد، چنانکه در ستاد تنظیم بازار استان برنامه های منسجمی در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائرین و مجاورین در زمینه بررسی قیمت اجناس و کیفیت کالاهای عرضه شده در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.