قدس آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله موضوعاتی است که بسیجیان به طور جدی در آن ورود کرده و اجازه افتادن عَلم این فریضه اجتماعی را تحت هیچ عنوان و بهانه‌ای نمی دهند.

بسیجیان اجازه افتادن عَلم امر به معروف و نهی از منکر را نمی دهند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقوا ساز در مراسم اختتامیه طرح نشاط و تعالی اوقات فراغت تابستان نوجوانان شهر اصفهان، اظهار کرد: درخواست ما ا ز همه اقشار بسیج این است که تمام هم و غم خود را برای اجرایی شدن فرمایش مهم رهبری مبنی بر  چینش اقشار مختلف جامعه تحت عنوان بسیجی، به‌کار گیرند.

وی بیان کرد: همه اقشار مختلف سطوح بسیج مکلف به جذب آحاد جامعه در هر لباس و عنوانی زیر پرچم بسیج هستند و تربیت بسیجیان در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر وظایف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با اشاره به برخی از اولویت‌های رسالتی بسیجیان، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از جمله موضوعاتی است که بسیجیان باید به طور جدی در آن ورود کنند و اجازه افتادن عَلم این فریضه اجتماعی را تحت هیچ عنوان و بهانه‌ای ندهند.

وی اذعان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هدف از تشکیل بسیج و جهت اصلی آن، حرکت علیه شیطان بزرگ و گام برداشتن برای نابودی آن است.

مقواساز در پایان شناسایی راه‌های نفوذ دشمن و اقدام برای بستن راه‌های نفوذ دشمنان در عرصه‌های مختلف  از دیگر وظایف بسیجیان دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.