قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف ۲۲ فقره سرقت طی هفته گذشته به ارزش بیش از یک میلیارد ریال و دستگیری ۱۷ نفر سارق در این خصوص خبر داد.

کشف ۲۲ فقره سرقت به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در میانه
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، هاشم شعفی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال در سطح شهرستان، پلیس آگاهی میانه وارد عمل شده و عملیات شناسایی سارقان را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران انتظامی بعد از شناسایی سارقان و تحت‌نظر قرار دادن آنها در عملیاتی پلیسی موفق به دستگیری 4 سارق احشام، با دو فقره سرقت به مبلغ 920 میلیون ریال شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پلیس میانه موفق شد 10 سارق داخل خودرو، موتورسیکلت و لوازم منزل با 8 فقره سرقت به ارزش بیش از 100 میلیون ریال را دستگیر کند.

وی با اشاره به اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند، ادامه داد: سارقان از غفلت مالباختگان سوءاستفاده کرده و اموال آنها را به سرقت می‌برند، از این رو از مردم می‌خواهیم با رعایت نکات ایمنی مانع از سرقت اموال توسط افراد فرصت‌طلب شوند.

شعفی با اشاره به گزارش‌های مردمی، از همکاری مردم و دستگاه‌ها با پلیس تشکر کرد و گفت: در سایه این همدلی‌ها و همراهی‌ها، می‌توان به جامعه‌ای امن‌تر و آرام‌تر دست یافت.

آتش‌سوزی در 13 باغ روستای ابابیل شهرستان میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از آتش‌سوزی در 13 باغ و اطفای آن در روستای «ابابیل» شهرستان میانه خبر داد و اظهار داشت: آتش‌سوزی درختان میوه باغات خسارات فراوانی به صاحبان باغ‌ها وارد کرده است.

وی افزود: به علت همجوار بودن باغ‌ها با همدیگر، آتش‌سوزی ابتدا در یکی از باغ‌ها رخ داده و سپس به سایر باغ‌های همجوار سرایت کرده و باعث آتش‌سوزی در 12 باغ دیگر شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و علت وقوع آن در دست پیگیری است، گفت: مردم باید اصول ایمنی را در تمام امور کاری خود مراعات کنند تا شاهد این گونه آتش‌سوزی‌ها نباشیم.

کشف 12 فقره سرقت در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف 12 فقره سرقت و دستگیری 3 سارق در این شهرستان خبر داد.

شعفی گفت: در پی وقوع چندین تماس از سوی شهروندان مالباخته در خصوص سرقت اموال، پلیس آگاهی شهرستان میانه وارد عمل شد.

وی افزود: نیروهای انتظامی شهرستان در اجرای این عملیات، با شناسایی و تحت نظرقرار دادن 3 سارق در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری آنها شدند.

وی اضافه کرد: در بازجویی‌های انجام شده، سارقان به 11 فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت یک دستگاه خودرو اعتراف کردند.

شعفی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در نگهداری از وسایط نقلیه خصوصاً موتورسیکلت و عدم رها کردن آن بدون استفاده از قفل و زنجیر، از شهروندان درخواست کرد هنگام پارک خودروی خود از جا گذاشتن پول نقد، گوشی تلفن همراه، اسناد و مدارک و کارت سوخت در داخل آن پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های پاکسازی و انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد قانون گریز، در اسرع وقت موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.