مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: ۸ پروژه مرتبط با دامپزشکی که نقش مستقیم در سلامت و امنیت غذایی مردم ایفا می‌کنند، در روز ۱۲ مهر ماه و پنجمین روز از هفته دامپزشکی افتتاح می‌شود.

۸ پروژه دامپزشکی خراسان‌رضوی به بهره‌برداری می‌رسد‌

به گزارش قدس آنلاین، مجید روحانی‌نژاد در ارتباط با برنامه‌های بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در خراسان رضوی به خبرنگار ما گفت: این هفته برابر اعلام ستاد کشوری از روز هشتم مهرماه آغاز شده و همزمان با 14 مهرماه، روز ملی دامپزشکی به اتمام می‌رسد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: در نخستین روز از هفته دامپزشکی، اعضای نظام دامپزشکی استان در نشست پرسش و پاسخ با مسئولان و مدیران نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان حضور خواهند داشت و از نزدیک، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده‌اند و مسئولان مرتبط پاسخگوی آنها خواهند بود.

وی تصریح کرد: در برخی شهرستان‌های استان هماهنگی‌های لازم برای ارائه مطالب مرتبط با دامپزشکی و جایگاه آن در سلامت و امنیت غذایی مردم در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه انجام شده است.

روحانی‌نژاد یادآور شد: هشت پروژه مرتبط با دامپزشکی که نقش مستقیم در سلامت و امنیت غذایی مردم ایفا می‌کنند در روز 12 مهر ماه و پنجمین روز از هفته دامپزشکی افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده، برگزاری مراسم روز ملی دامپزشکی نیز در 13 مهر ماه، در ششمین روز هفته انجام می‌شود و در آخرین روز از هفته نیز رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای این موضوع در حال پیگیری است تا دیدار مدیران و مسئولان دامپزشکی استان و ستاد بزرگداشت هفته با استاندار و دیگر مسئولان ارشد خراسان رضوی به وقوع بپیوندد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.