رئیس پلیس خراسان رضوی گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که از طریق با تلفن همراه اقدام به سرقت می‌کرد در مشهد دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مشهد
به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیدمحسن عرفانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: خانمی با مراجعه به پلیس فتا اظهار کرده است که گوشی وی گم شده و فرد یا افرادی مرتب از گوشی وی سوءاستفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی ادامه داد: این فرد در اظهارات خود عنوان کرده که در شبکه‌های اجتماعی عضو بوده اما از زمانی که گوشی‌ وی گم شده است فردی مرتب با اقوام و نزدیکان وی تماس گرفته و از طرف وی عنوان می‌کند که برایش مشکلی پیش آمده و تصادف کرده و در بیمارستان بستری است و احتیاج به مبلغی پول دارد.

عرفانی خاطرنشان کرد: پس از اظهارات فرد شاکی کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شده و توانستند با اقدامات فنی خود جوانی 27 ساله که سابقه دار است را دستگیر و به دادسرا معرفی کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی اضافه کرد: فرد متهم سارق حرفه‌ای بوده که با اطلاعات به دست آمده از تلفن فرد شاکی اقدام به کلاهبرداری از آشنایان مال‌باخته کرده است.

عرفانی عنوان کرد: این فرد کلاهبردار تاکنون اقدام به کلاهبرداری از پنج نفر از آشنایان شاکی کرده و مبلغ یک‌میلیون و 800 هزار تومان از این افراد کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی به شهروندان توصیه کرد: اگر عضو شبکه‌های اجتماعی هستید حتماً برای گوشی همراه خود قفل بگذارید تا در صورت گم شدن و سرقت گوشی کسی نتواند از اطلاعات اشخاص سوء‌استفاده کند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.