محمدرضا کربلایی : مصاحبه تند ناصر نوربخش درخصوص اتفاقات اردوی تیم ملی در حاشیه مسابقات جهانی جنجال زیادی در جامعه کشتی به راه انداخت، ...

 دستور بنا به سوریان برای سکوت

 به همین خاطر مدیریت فدراسیون کشتی برای کنترل اوضاع به کمیته انضباطی ماموریت داد، برای آرام کردن فضا نوربخش را احضار کنند تا شاید علت افشاگری های وی روشن شود.

با وجود اینکه ناصر نوربخش هنوز هیچ واکنشی به ماجرای احضارش به کمیته انضباطی نشان نداده است، اما برخی نزدیکان فدراسیون کشتی در محافل خصوصی اعلام کردند، یک جریان خاص که با ورود بنا قدرت خود را در تیم ملی از دست داده اند با استفاده از کدورت و دلخوری نوربخش با محمد بنا از فرصت استفاده کردند تا فضا را به این ترتیب متشنج کنند. این طیف ادعا دارند، نوربخش توسط یکی از اعضای سابق کادر فنی تحریک شده است!

البته این طیف حاضر نیستند، اتهام وارد شده  به شخص مذکور را علنی کنند، اما از نوع سخنان آنها پیداست که این عده در اندیشه حذف تمامی افراد مجموعه قبلی هستند، به همین دلیل اظهارات ناصر نوربخش را به برخی افراد منتسب کردند تا زمینه حذف آنها نیز از مجموعه تیم های ملی فراهم شود.

 

  سوریان ممنوع المصاحبه شد!

واکنش ها به مصاحبه نوربخش به قدری زیاد بود که مدیریتش برای مسؤولان فدراسیون کشتی به چالشی بزرگ تبدیل شد، اما رسول خادم از تمامی نفراتی که نام آنها توسط ناصر نوربخش مطرح شده بود، خواست هیچ واکنشی به این مسأله نشان ندهند تا فدراسیون خودش موضوع را مدیریت کند، ولی حمید سوریان یکی از کسانی که بشدت از سوی نوربخش مورد خطاب قرار گرفته بود، حاضر به قبول این مسأله نبود تا اینکه محمد بنا به وی تأکید کرد به هیچ عنوان مصاحبه‌ای انجام ندهد، چون ممکن است در جریان مصاحبه مسایلی مطرح شود که جنجال بیش از این افزایش یابد.

 

 پیغام محمد بنا برای خادم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم بشدت از نوع سخنان همکار قدیمی خود عصبانی بود، به همین دلیل پس از آرام کردن حمید سوریان، برای رسول خادم پیغام فرستاد که اگر قادر به برخورد جدی با مربی سابق تیم ملی نیستند، شخصاً وارد عمل شوم تا کسی دیگر برای کشتی فرنگی حاشیه سازی نکند! شایع شده است محمد بنا برای خادم مهلتی چند روزه تعیین کرده است که اگر در این مدت زمان مشخص پاسخ نوربخش داده نشود، او شخصاً وارد عمل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Tido IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    ماشالله بنا بزن بترکون همرو بچاپ ادمین