قدس آنلاین – سبزوار : جانشین آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور گفت: شهدا و ایثارگران ارتش سرمایه های نیروهای مسلح هستند .  

 شهدا و ایثارگران ارتش سرمایه های نیروهای مسلح هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ ستاد رضا بهادری درحاشیه دیدار با خانواده 10 شهید و جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبزوار افزود : اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت خانواده های معظم شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهادت موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود اادامه داد: شهادت از بهترین مرگ هاست و شهید چراغی برای آینده کشور و انقلاب است.

وی یکی از مهمترین برکات گرامیداشت یاد شهدا را، بهره برداری از فرهنگ دفاع مقدس در ابعاد مختلف فرهنگی، علمی، نظامی و جهادی دانست و تصریح کرد : وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام توجه به خانواده های شهدا و رفع مشکلات آنان است و یاد شهدا باید گرامی داشته شود تا جامعه همواره از برکت آنها بهره مند باشد.

وی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس مسیر حرکت انقلاب را تغییر دادند یاد آور شد : در طول دفاع مقدس رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران عملیات مهم و خطرناکی انجام دادند که سبب شد رزمندگان اسلام به پیروزی برسند.

وی در عین حال اظهار داشت : شهرستان های نیشابور و سبزوار دارای بیش از 860 خانواده شهید هستند که تاکنون دیدار با بیش از 500 خانواده معظم شهدا در این دو شهرستان میسر شده و امیدواریم تا پایان سال با تمام خانواده این شهدا دیدار کنیم.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران سبزوار هم با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثاگران گفت: ارتش در این زمینه همکاری خوبی را با بنیاد شهید دارد.

احمد مهری افزود: در همین راستا دفتری در بنیاد شهید تشکیل شده و مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثاگران ارتش رسیدگی می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ارتش در سبزوار نیز گفت: شهرستان سبزوار بیش از 410 شهید ارتشی دارد. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.