استاندار خراسان رضوی با خانواده محسن حاجی حسنی کارگر نفر نخست مسابقات قرائت قرآن در مالزی که در حادثه منا جان خود را از دست داد، دیدار کرد.

استاندار خراسان رضوی با خانواده محسن حاجی حسنی کارگر دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، علیرضا رشیدیان در این دیدار ضمن عرض تسلیت درگذشت این قاری برجسته به رهبر معظم انقلاب، جامعه قرآنی، خانواده آن مرحوم و همه دلسوختگان گفت: جامعه قرآنی در این حادثه خسارتی بسیار بزرگ متحمل شد زیرا جوانی را از دست داد که توانسته بود در عرصه قرآنی شگفتی های بسیاری به وجود آورد.
وی با اشاره به سجایای اخلاقی آن مرحوم افزود: می توان وی را به عنوان یک الگو در بین قاریان جهان اسلام معرفی کرد.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: حادثه منا به دلیل بی کفایتی و مشکلات اساسی در عملکرد و مدیریت دولت سعودی رخ داد که بزرگترین عید مسلمانان را به عزا تبدیل کرد.
محسن حاجی حسنی کارگر متولد سال 1367، در پنجاه و هفتمین مسابقات بین المللی قرآن مالزی با کسب 91.75 امتیاز در بخش قرائت به مقام نخست رسید.
این قاری 27 ساله در حالی افتخار مزبور را به دست آورد که 9 سال از آخرین کسب مقام یک ایرانی در این مسابقات بین المللی می گذشت.
خراسان رضوی در عرصه فعالیت های قرآنی پیشکسوت است بطوری که بیش از 60 قاری ممتاز بین المللی در این استان حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سادات IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    لطفا عکس شهادت شهید حاج محسن حاجی حسنی کارگر رو بردارید, عکسی که بعد از شهادتشون هست ودر کنار عکس قبل شهادتشون هست. خانوادشون راضی نیستن, لطفا حذف کنید این تصویر رو
  • سادات IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    0 0
    اگر لطف کنید عکسهایی که ذیل (نسخه چاپی) این صفحه هم هستن حذف کنید ممنون میشم. تشکر از لطف شما سپاسگزارم...