قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت هفته آتش‌نشانی مانور عملیاتی ۶۰ بانوی آتشنشان مشهدی در فرهنگسرای ایمنی مشهد برگزار می‌شود.

مانور بانوان آتشنشان در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: به مناسبت هفته آتشنشانی برگزاری جشن خانوادگی‌ای را با 15 برنامه متنوع برای بیش از 5 هزار همکار شاغل و بازنشسته پیش‌بینی کرده بودیم که این مراسم به احترام جانباختگان حادثه تلخ منا کنسل شد.

وی افزود: برای اولین بار در کشور از 60 نفر آتشنشانان خانم در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد استفاده می‌شود و چون نتیجه مثبتی از این کار گرفتیم می‌خواهیم که توان عملیاتی آنها را بالا برده و این توانایی را به عموم مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه مانور عملیاتی 60 بانوی آتشنشان مشهدی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مانور آتشنشانان خانم ساعت 9 صبح رو.ز شنبه یازدهم مهر ماه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار مشهد در فرهنگسرای ایمنی این شهر برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره بر اینکه 400 بانوی داوطلب آتشنشان این مانور را پشتیبانی می‌کنند تصریح کرد: در این مانور عملیات‌های اطفاء حریق، امداد و نجات مصدومان محبوس‌شده در خودرو، سقوط از ارتفاع به وسیله راپل، پرش از ارتفاع روی تشک سازمانی و صعود به سمت بالا پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: در مراسم مانور بانوان آتشنشان از 6 خانواده شهدای آتش‌نشانی در انقلاب شکوهمند اسلامی، 8 سال جنگ تحمیلی و عملیات‌های امدادی تقدیر به عمل می‌آید.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد به برگزاری المپیاد آتش‌نشان‌های سراسر کشور در مشهد اشاره کرد و گفت: المپیاد آتشنشان‌های کشور با حضور 5 تیم با ظرفیت 600 آتشنشان و در 2 گروه دسته یک و دسته دو از تاریخ 12 تا 18 مهر ماه در پیست دومیدانی ورزشگاه جهان پهلوان تختی مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.