قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: توسعه مشارکت های مردمی از اولویت های آموزش و پرورش ایلام است.

توسعه مشارکت‌های مردمی از اولویت های آموزش و پرورش ایلام است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی بیرانوند در مراسم جشن عاطفه ها در مدرسه فرزانگان ایلام با حضور استاندار و برخی از مسئولان استانی با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است، اظهارداشت: از این طریق می‌توانیم آموزش بهینه را در سطح استان توسعه دهیم و فعالیت‌های آموزشی نیز به صورت مطلوب و عادلانه در سراسر استان توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم در این زمینه مشارکت بیشتری داشته باشند می‌توان مشکلات تمامی دانش آموزان نیازمند استان را برطرف کرد، افزود: دانش آموزان در سراسر استان در مناطق مختلف، استعداد‌های بالقوه زیادی دارند که اگر به آن‌ها کمک شود و نیازهای این دانش آموزان برطرف شود، می‌توانند در سطح کشور بدرخشند و موفقیت‌های کشوری را کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به آمار قبولی دانش آموزان در آزمون ورودی دانشگاه ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هر ساله ما در بین دانش آموزان، شاهد قبولی نخبگان بسیاری هستیم که با توجه بیشتر، می‌توان آمار قبول شدگان را بالاتر برد.

جمع آوری کمک 3 میلیاردريالی در جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه در جشن عاطفه ها بیش از  3 میلیارد ريال کمک مردمی جمع آوری شده است، گفت: امسال بیستمین سالی است که جشن عاطفه‌ها با آغاز سال تحصیلی برای جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند در کشور برگزار می‌شود.

ضیا رضایی با اشاره به اینکه امسال برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح کشور در دو مرحله انجام شد، اظهارداشت: مرحله نخست 26 و 27 شهریورماه بود که در 260 پایگاه کمک‌های مردم جمع‌آوری شد و در مرحله نخست جشن 300 میلیون تومان در استان ایلام جمع‌آوری شده است که در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی  به آغاز مراسم جشن عاطفه ها همراه با نواخته شدن زنگ این مراسم در 600 مدرسه در سراسر استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: کمک‌های مراسم امروز صد درصد در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد تا بر اساس آمار آن‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی در بین دانش آموزان نیازمندان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام برگزاری جشن عاطفه ها برای ترویج فرهنگ کمک به همنوع در میان دانش آموزان را مهم دانست یادآور شد: یکی از اهداف جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز و کودکان و نوجوانان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.