قدس آنلاین یزد - رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد گفت: امروز شبکه هاي اجتماعي و ماهواره داراي آسيب هاي متعددي هستند که هجمه ي اصلي اين موضوع به سمت خانواده ها است.

هدف اصلي شبکه هاي اجتماعي و ماهواره ها خانواده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "رضارضايي" با تاکيد بر اين موضوع که پليس امنيت عمومي بحث فضاي مجازي را به صورت تخصصي دنبال مي­کند اظهار داشت :شبکه هاي اجتماعي و ماهواره داراي آسيب هايي هستند که هجمه­ي اصلي اين موضوع به سمت خانواده ها است.

وي با اشاره به اين موضوع که دشمن، فرهنگ و خانواده ي ما را مورد هدف قرار داده است افزود: وظيفه ما در اين برهه از زمان اين است که با انجام کارهاي فرهنگي، بتوانيم اقدامات موثري را در اين خصوص انجام دهيم.

سرهنگ رضايي با بيان اينکه دانشجويان به عنوان جامعه هدف هستند گفت: دانشجويان، انتقال دهنده­ي خوبي هستند که مي توانند اين دغدغه را به خانواده ها انتقال دهند.

وي خاطر نشان ساخت : پليس يزد تعامل خوبي را با دانشگاه آزاد دارد و در در اين مدت هم شاهد کمترين مشکلات و اتفاقاتي در خصوص دانشجويان اين دانشگاه بوده ايم.

رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد تصريح کرد: اميدواريم با ادامه روند تعاملي بين دانشگاه آزاد و پليس بتوانيم خدمات بهتر و مطلوب تري را در خصوص آموزش همگاني و اطلاع رساني صحيح از مسائل و مشکلات جامعه داشته باشيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.