یک متخصص پوست و مو گفت: «در سنین ۱۸ تا ۶۵ سالگی در پیشانی و یک‌سوم فوقانی صورت، چین‌وچروک‌هایی ایجاد می‌شود که به آنها خطوط اخم و خطوط افقی پیشانی می‌گویند.»

بهترین روش برای رفع کاهش چین و چروک پیشانی و دست

به گزارش قدس انلاین، دکتر غلامحسین غفارپور در گفت‌وگو با سلامانه با بیان این مساله گفت: «با افزایش سن، چین و چروک بیشتری روی پوست نقش می‌بندد. خطوط ایجادشده در قسمت خارجی چشم‌ها را خطوط پنجه کلاغی می‌نامند که این خطوط ناشی از پرکاری و بیشتر استفاده کردن عضلات صورت است که با استفاده از توکسین بوتولونیوم A می‌توان آنها را اصلاح کرد.»

وی افزود: «افرادی از ایجاد شدن خطوط پنجه کلاغی در چهره‌شان ناراضی هستند، می‌توانند با مراجعه به متخصص پوست و مو و استفاده از توکسین بتولونیوم A ان را اصلاح کنند. معمولا هر 6 ماه یکبار، باید توسط متخصصان پوست تزریق شود هر چه تعداد دفعه‌های تزریق بیشتر باشد، نتیجه بهتر خواهد بود.»

این استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: «در خصوص پیری کلی پوست صورت و پشت دست‌ها و کم کردن چین‌وچروک این نواحی نیز می‌توان از لیزر فراکشنال CO2 با طول موج 600.10 استفاده کرد. این عمل، هر 2 تا 3 ماه یکبار انجام می‌شود و پس از 6 بار لیزر پوست به‌صورت قابل‌توجهی جوان‌تر خواهد شد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.