قدس آنلاین: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت ظرفیت‌ها و اقتصاد بومی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تقویت ظرفیت‌ها از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سید محمد میرمحمدی در جلسه مشکلات شرکت سهامی زراعی که با حضور وزیر جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: منطقه شرکت سهامی زراعی گلپایگان شرایط مساعدی برای کشت محصولات کشاورزی و دامی دارد.

وی با تأکید بر حمایت از توسعه پایدار کشاورزی، افزود: اعطای تسهیلات بانکی کم‌بهره به تولید از راهکارهای بهبود وضعیت کشاورزی است و از طرفی اعطای تسهیلات کم‌بهره و توسعه پایدار روستایی سبب جلوگیری از مهاجرت روستایی می‌شود.

میرمحمدی تصریح کرد: برای اشتغال‌زایی شهرستان گلپایگان، ظرفیت‌سنجی و انجام کارهای مربوط به آن باید در اولویت قرار گیرد و دولت در مسیر اشتغال‌زایی روی ظرفیت‌های شهرستان مانند کشاورزی تلاش کند.

وی گفت: تقویت ظرفیت‌ها و اقتصاد بومی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است که باید مورد توجه قرار گیردو از طریق شناسایی داشته‌ها و ظرفیت‌های شهرستان گلپایگان برای ایجاد اشتغال‌زایی مناسب تلاش کرد.

در ادامه این جلسه امام جمعه گلپایگان گفت: مردم ولی‌نعمت ما هستند و به گردن ما حق‌ دارند بنابر این کسانی که افتخار خدمتگزاری به مردم و مسئولیت را در نظام جمهوری اسلامی دارند باید تمام تلاش خود را برای رضایت خداوند و راضی کردن مردم به‌ کار گیرند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه مردم شهرستان گلپایگان استعدادهای بالقوه‌ای در کشاورزی دارند که باید بالفعل شود، تأکید داشت: برای اینکه اقتصاد مقاومتی اجرایی، کاربردی و عملیاتی شود باید به کشاورزان با پرداخت تسهیلات بانکی و ارائه آموزش‌های لازم بها و اهمیت بدهیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.