قائم مقام ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: ثبت نام در سامانه «سماح» شرط حضور علاقه مندان در عتبات عالیات برای شرکت در مراسم اربعین حسینی است.

ثبت نام در سامانه سماح لازمه حضور در عتبات عالیات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سید عزالدین موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور بیش از 20 میلیون زایر در عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی نیازمند برنامه ریزی و مدیریت منسجم است.

وی به برگزاری باشکوه عزاداری سید و سالار شهیدان در اربعین پارسال اشاره کرد و گفت: امسال کمیته ای 9 گانه در سطح کشور برای تقسیم بندی کارها جهت برگزاری مطلوب این مراسم تشکیل شده است.

قائم مقام ستادبازسازی عتبات عالیات استان زنجان افزود: کمیته های 9 گانه شامل کمیته امنیتی و انتظامی، زیرساخت های حمل و نقل، اعزام، اسکان، هماهنگی سیاسی و کنسولی، اطلاع رسانی و مستندسازی، فرهنگی و آموزشی، بهداشت و درمان و کمیته جذب و هدایت مشارکت های مردمی است.

موسوی ادامه داد: علاقه مندان برای حضور در مراسم اربعین باید از طریق سایت نسبت به ثبت نام و اعزام به عراق اقدام کنند.

وی یادآورشد: متولی اعزام زائر طی مراسم اربعین حسینی سازمان حج و زیارت است و ستاد بازسازی عتبات عالیات حق اعزام زائر را ندارد.

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: حساب 2040 نزد بانک ملت آماده دریافت کمک های نقدی علاقه مندان به عصمت و طهارت (ع) برای برگزاری مراسم اربعین حسینی است.

موسوی افزود: این ستاد آمادگی عقد تفاهم نامه با موکب های عزاداری برای اعزام عزاداران جهت خدمات رسانی در عراق در روزهای قبل و بعداز اربعین را دارد.در این راستا ستاد مکان اقامت برای موکب های عزاداری را فراهم کرده اما صددرصد هزینه اقامت بر عهده افراد خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.