علی مطهری پس از احراز تخلف خود از سوی هیات نظارت بر نمایندگان مجلس، در نامه‌ای با ناصواب خواندن ادعاهای سابق خود درباره نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، به طور رسمی از وی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی رسمی علی مطهری از نماینده ولی فقیه در استان البرز+سند نامه
 
 
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، خردادماه سال جاری، همایشی با عنوان «دولت، ملت، همدلی و همزبانی»که قرار بود با سخنرانی علی مطهری و چند تن دیگر در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شود، به دلیل رزرو قبلی تالار جهت اجرای یک برنامه فرهنگی، لغو گردید و از طرف مسئولین شهری، از متولیان برگزاری آن همایش خواسته شد زمان آن را تغییر دهند یا محل دیگری را برای این مراسم انتخاب کنند.

به دلیل عدم موافقت برگزارکنندگان این مراسم با تغییر محل و اطلاع‌رسانی نامناسب به میهمانان از جمله علی مطهری، وی طی یک نامه سرگشاده به رییس جمهور، نسبت به مسئولین استانی و در رأس آن‌ها نماینده ولی فقیه در استان البرز، اقدام به اعتراض و اتهام نمود و دلیل لغو این همایش را سخنرانی خویش و اعتراض امام‌جمعه کرج و بعضی افراد دیگر به این سخنرانی دانست. نامه علی مطهری مطابق معمول مورد بهره برداری و فضاسازی رسانه های مخالف نظام قرار گرفت.

به گفته یک منبع آگاه، هرچند آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز موضع رسانه‌ای در این باب اتخاذ نکرد اما برای دفاع از جایگاه حقوقی نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه، به شکل رسمی نسبت به نامه توهین‌آمیز علی مطهری اقامه دعوی نمود تا از طریق مراجع قانونی به اتهامات مطرح شده از سوی وی رسیدگی شود.

در پی این اقدام و نظر هیات نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخلف مطهری از وظایف نمایندگی و لزوم معرفی وی به محاکم قضایی، این نماینده طی تماس تلفنی و نیز با ارسال نامه‌ای خطاب به حسینی همدانی، ضمن تایید بر ناصواب بودن ادعای اولیه خود، از امام جمعه کرج عذرخواهی کرد.

متن نامه به این شرح است: 

باسمه تعالی

جناب حجت الاسلام آقای حسینی دامت برکاته

امام جمعه محترم کرج

با اهداء سلام و آرزوی توفیق بیشتر برای جناب  عالی، در نامه سرگشاده اینجانب به رئیس جمهور در اوایل خرداد 94 در خصوص لغو همایش «دولت، ملت، همزبانی و همدلی» مخالفت و تهدید جناب عالی را یکی از علل این امر برشمرده بودم و البته این ادعا را بر اساس خبرهای متعددی که به حد تواتر رسیده بود مطرح کردم. لکن بعداً خود جناب عالی فرمودید که من هیچ دخالتی در این قضیه نداشتم. این امر و برخی قرائن دیگر نشان داد که قضاوت اولیه من صواب نبوده است. لذا از این بابت از جنابعالی پوزش می طلبم.

با تقدیم احترام

علی مطهری - 94/5/5

 

/انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    اين يك سوي اقدام ضروري و مورد نياز است . سوي ديگرش اين است كه تحقيق كند چرا خبر متواتر دروغ را به ايشان دادند و چه اهدافي از استفاده از ايشان مورد نظر بوده است . و ايشان در جهت قطع ارتباط با افراد محرك چه خواهد كرد و گرنه ما كه به ساده لوح بودن و بازيچه قرار گرفتن ايشان كه مطمئنيم .
  • نادر IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    قضاوتهاي شما هميشه همينطور است