قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت : توسعه امنیت اجتماعی مهمترین دغدغه این نیرودر سبزوار می باشد . 

اقتدار نیروی انتظامی مرهون از جان گذشتگی های شهدا ، جانبازان و آحاد جامعه اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سرهنگ سید محمد هاشمی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی که  در محل ستاد مرکزی فرماندهی انتظامی این شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی مرهون از جان گذشتگی های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و همیاری آحاد جامعه اسلامی است افزود : این نیرو روزانه بالغ بر 74 ماموریت را به همشهریان ارائه میدهد .

وی با تشریح امنیت درحوزه های مختلف ادامه داد : امنیت تنها حفاظت از مرزها نیست و آحاد جامعه اسلامی در تمام زمینه های اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، ملی ، بین المللی ، دینی و ... نیازمند امنیت به معنای واقعی کلمه هستند .

 رییس پلیس سبزوار تصریح کرد : نیروی انتظامی زمانی به اوج کمال می رسند که مردم از خدمات آنها رضایت کامل داشته باشند و نمره قبولی را مردم برای آنها ثبت نمایند .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بویژه شهدای جانبرکف نیروی مقتدر انتظامی ، حمایت مطلق از ولایت فقیه را در راس اهداف این نیرو دانست ودر عین حال بر حفظ ارزشها ودستاوردهای انقلاب ، آرمانهای حضرت امام (ره) و پیروی از منویات مقام عظمی ولایت تاکید نمود .

سرهنگ هاشمی با محکوم نمودن فاجعه دردناک سرزمین وحی بر روح مطهر جانباختگان منا درود فرستاد و اظهار داشت : بی کفایتی حکام آل سعود سالهاست که بر همه محرز شده است و انشاءا... خداوند منان تقاص خون پاک این عزیزان را با نابودی حکومت آل سعود خواهد گرفت .

این فرمانده انتظامی با قدر دانی از حمایت ، همکاری و همراهی مردم شریف سبزوار با پرسنل این نیرو ، از سبزوار بعنوان مرکز تفکر شیعی یاد کرد و افزود : از افتخارات این قطعه از خطه خورشید همین بس که مفتخر و منتصب به امیر مومنان حضرت علی  (ع) است .

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین از کاهش 27 درصدی جرایم در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی سبزوار طی نیمه اول امسال رتبه نخست ارتقای امنیت اجتماعی را در استان خراسان رضوی کسب کرده است.

سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی با بیان اینکه در این مدت تعدادی قتل در این شهرستان رخ داد اظهار کرد: بازار داغ شایعات در این زمینه سبب شد برخی افراد قصد سودجویی و سوء استفاده داشته باشند که با همکاری و همراهی مردم شایعات از بین رفت و مجرمان طی 10 روز توسط مامورین انتظامی شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

عضو شورای تامین سبزوار تصریح کرد : امنیت محصول همکاری مردم با پلیس است و ما در این زمینه خواستار همراهی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه حراست از امنیت اخلاقی و فرهنگی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام است اضافه نمود: خانواده به عنوان مهمترین رکن در جامعه وظیفه مهمی در تامین امنیت اخلاقی دارد و می تواند با تبیین مسائل امنیتی فرزندان را از آسیب های اجتماعی حفظ کند.

رییس پلیس سبزوار بزرگ یاد آور شد : دشمن سعی در نفوذ فکری و اعتقادی بین آحاد جامعه دارد و در این زمینه فضای مجازی را آکنده از مباحث غیر اخلاقی و غیر ارزشی کرده است.

وی خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی در کنار وظایف خود در مبارزه با سوداگران مرگ و هنجار شکنان وظیفه مهمی در مبارزه با مظاهر فساد در جامعه و فضای مجازی دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار هم در این مراسم یاد آور شد: به رغم شیطنت های دشمنان و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد می کنند امروز کشور ما از مقتدرترین کشورهای منطقه شده است.

رییس شورای تامین سبزوار هفته ناجا را گرامی داشت و افزود: خدمات سبز پوشان نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و این عزیزان خدمات خوبی به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون تلاش نیروهای انتظامی است و این سبزپوشان خود را وقف ایجاد و حفظ امنیت جامعه کرده اند اظهار داشت: ماموریت های نیروی انتظامی محدود به حوزه جغرافیایی نیست و این نیرو از مرزهای عقیدتی و ارزشی نیز حفاظت و حراست می کند. /  انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.