رییس پلیس تهران بزرگ از تعدادی از افراد که بر ادامه اجتماع مقابل مجلس اصرار داشتند خواست تا با پلیس همکاری و به قانون تمکین و محل را ترک کنند.

اتمام حجت دوباره پلیس به اجتماع کنندگان مقابل مجلس

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا سردار حسین ساجدی نیا بعدازظهرشنبه برای دومین بار در محل اجتماع کنندگان حضور یافت و در تذکر به چندنفری که در مخالفت با تصویب لایحه برجام بطورغیرقانونی مقابل مجلس شورای اسلامی اجتماع کرده اند افزود: پلیس خود را سرباز ولایت می داند، شما اگر خود را سرباز ولایت می دانید به قانون تمکین کرده و صحنه را ترک کنید. 
رییس پلیس تهران بزرگ در حالیکه لباس شخصی بر تن داشت برای بار دوم در جمع افراد مخالف برجام حضور یافت و از آنها در خواست کرد تا ضمن رعایت قانون محل را ترک کنند. 
افراد اجتماع کننده مقابل مجلس که از اواسط هفته گذشته در مخالفت با برجام مقابل مجلس فعالیت اعتراضی خود را آغاز کرده بودند ظهر امروز با سخنرانی حجت اسلام عمار عمارلو یکی از روحانیان که نخستین اجتماع کننده بود متفرق و برخی چادرهای خود را جمع و به تجمع خود پایان دادند اما عده ای همچنان بر ادامه اجتماع اصرار ورزیدند. 
حجت الاسلام عمارلو خطاب دوستان خود گفت: از چند مسیر موثق، مطلع شدیم که رهبر معظم انقلاب با ادامه این تحصن مخالف هستند. 
وی با بیان اینکه وظیفه ما اطاعت محض از رهبری است تاکید کرد: صدای ما به معظم له رسیده و ایشان با تدبیر خود، تصمیم به مخالف با این اجتماع گرفته اند لذا ادامه این اجتماع دیگر ضروری نیست. 
فرماندار تهران نیز روز گذشته ضمن اعلام غیرقانونی بودن این اجتماع مقابل مجلس شورای اسلامی از آنان خواسته بود تا ضمن تمکین به قانون محل را ترک کنند. 
بر اساس این گزارش پارچه نوشته ای حاوی چند امضا علیه لایحه برجام که توسط اجتماع کنندگان در محل نصب شده بود نیز از محل مقابل مجلس شورای اسلامی برداشته شد. 
در این ارتباط نیروهای پلیس تهران بزرگ برای کنترل اوضاع و اعمال قانون در منطقه استقرار دارند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.