۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴
کد خبر: 313569

پسر جوان که در پوشش مهندس پس از دوستی با دختران و زنان از آنان سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

سرقت از دختران دم بخت توسط مهندس قلابی

به نوشته ایران،هفته گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس  از سرقت طلاهایش توسط دزد جوانی خبر داد و در شکایت خود مدعی شد: چندی قبل در خیابان با پسر جوانی به نام مهدی آشنا شدم. او خودش را مهندس معماری معرفی و ادعا کرد در حال ساخت چند ساختمان است. او در این مدت مرا به گردش برد و چند شب شام با او در رستوران خوردم. او پسر با ادب و شیک پوشی به نظر می‌رسید و پس از چند روز توانست نظر مرا جلب کند.

شاکی ادامه داد: وقتی به او علاقه‌مند شدم، ادعا کرد بزودی به خواستگاری‌ام می‌آید. من که خوشحال بودم خواستگار خوبی پیدا کردم موضوع را با خانواده در میان گذاشتم و منتظر خواستگاری ماندم.  من حرف‌هایش را باور کردم. به همین خاطر تمامی اسرارم را به او گفتم.
وی افزود: قرار بود او روز سه‌شنبه به خواستگاری‌ام بیاید که روز دوشنبه ادعا کرد کار واجبی با من دارد، برای همین در پارکی در خیابان پیروزی قرار گذاشتیم. بعد از آمدن مهدی به یک جای خلوت در انتهای پارک رفتیم که او چاقویی از جیبش در آورد و تهدید کرد اگر طلاهایم را ندهم مرا می‌کشد. از ترس طلاهایم را به او دادم که پسر جوان سوار بر خودرو 206 فرار  کرد.
با شکایت زن جوان، مأموران با انجام تحقیقات و ترسیم چهره خواستگار قلابی توانستند هویت اصلی او به نام جواد 30 ساله را کشف کنند. در بررسی پرونده متهم مشخص شد او چندبار به اتهام سرقت دستگیر شده است. با شناسایی هویت اصلی دزد 30 ساله، مأموران روز چهارشنبه هفته گذشته موفق به دستگیری او در مخفیگاهش شدند.
با انتقال متهم به دادسرای ویژه سرقت، او در بازجویی‌ها با قبول اتهام سرقت گفت: بیکار بودم و چند ماه قبل یک کارت ملی در خیابان پیدا کردم. بعد از پیدا کردن کارت ملی تصمیم به سرقت از زنان با هویت جعلی گرفتم. به همین خاطر خودم را مهندس معرفی کرده و پس از دوستی با زنان و دختران از آنها سرقت می کردم.
با اعترافات متهم 30 ساله او با دستور «علی وسیله ایزد موسی» بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.