قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ایلام یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ريال اعتبار نیاز دارد.

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی ایلام یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه کار اجرایی این پروژه از سال 90 در زمینی به مساحت 6 هکتار و زیر بنای 32 هزار مترمربع آغاز شده است، اظهارداشت: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، این پروژه در یک زمان بندی مناسب به نتیجه می رسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز اولیه این ساختمان شامل اسکلت و سقف پایان یافته و هم اکنون فاز دوم آن با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال در دست اجرا است، افزود: فاز سوم این پروژه شامل تاسیسات و تجهیزات وسایل مورد نیاز این بیمارستان است که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تکمیل این فاز را اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز کامل این بیمارستان را یک هزار و 250 میلیارد ريال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برای تسریع در روند ساخت این ساختمان، اقدامات خوبی در سطح ملی انجام شده و در این زمینه تلاش می شود از سایر منابع و از محل ماده 180 اعتباراتی برای تسریع در کار اجرایی این پروژه جذب شود.

سید کمال الدین میرجعفریان با اشاره به بخش های مختلف این بیمارستان یادآور شد: این بیمارستان شامل های مختلفی همچون بخش جراحی، بخش زنان و زایمان، بخش داخلی و کودکان، ارتوپدی و ... است.

گفتنی است بیمارستان 320 تختخوابی ایلام در منطقه بانگنجاب در مجاورت معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام در حال ساخت و تکمیل است که با تکمیل و تجهیز آن بخش عمده ای از مشکلات حوزه درمان استان برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.