مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری مشهد مقدس گفت: المپیاد آتش‌نشانان با حضور ۴۱ گروه عملیاتی آغاز شد و این المپیاد در ۴ رشته دوی ۱۰۰ متر، مسابقات امدادی، آب رسانی و بالارفتن از برج نردبان برگزار می‌شود.

المپیاد آتش‌نشانان سراسر کشور در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، آتشپاد دوم حسن جعفری صبح امروز در مراسم افتتاحیه المپیاد آتش‌نشانان در مجموعه ورزشی تختی مشهد مقدس اظهار داشت: هدف اصلی از برپایی این مسابقات تخمین و بالابردن سطح توانمندی آتش نشانان و همچنین افزایش ضریب عمل آنان در کنار افزایش ضریب اعتماد به نفس است.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری مشهد مقدس با اشاره به اینکه این مسابقات پیش از این نیز برگزار شده است بیان کرد: سابقه برگزاری مسابقات ورزشی آتش نشانان کشور به سال 1378 بازمی‌گردد که سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این زمینه پیشگام بودند.

جعفری با اشاره به رقابت‌های این دوره المپیاد آتش نشانان سراسر کشور گفت: چهار رشته برای این مسابقات طراحی شده است و 41 گروه عملیاتی نیز در این دوره از رقابت‌ها حاضر هستند.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد مقدس با بیان اینکه دوی 100 متر، مسابقات امدادی، آب رسانی و بالارفتن از برج نردبان رشته‌های این مسابقات هستند گفت: این رقابت‌ها زیر پوشش قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزشی آتش نشانان و امدادگران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.