یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: غم جانکاه فاجعه منا زمانی برطرف می‌شود که امت اسلام حج آینده را بدون حضور آل سعود برگزار کند.

 اگر حج آینده بدون حضور آل‌سعود برگزار شود، غم منا برطرف می‌شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از( ایسنا)، جواد کریمی قدوسی طی تذکر شفاهی خود در جلسه امروز مجلس با عرض تسلیت به ملت ایران و امت اسلام درباره فاجعه منا گفت: گزارش برجام که امروز در صحن علنی قرائت شد یک سند ملی و در جهت وفاق ملت ایران با گردن برافراشته پیش خداوند تبارک و تعالی بود و همه اجزای نظام هم دولت ، مجلس و نخبگان از ظرفیت خود در این قضیه استفاده کردند لذا برای ادامه کار و بررسی طرح باید ملاحظاتی مورد توجه قرار گیرد.
 
این نماینده اصولگرای مجلس خاطر نشان کرد: نخست اینکه تمام نگرانی هایی که در گزارش ویژه آمده است باید در این طرح بیان و تدوین شود. همچنین ضمانت اجرا از طرف مقابل بسیار قوی و انقلابی گرفته شود و نیز با بی توجهی های دولت در رعایت خطوط قرمز در طول این دو سال باید طرح با قاطعیت بیشتری دولت را موظف به اجرای قانون کند.
 
کریمی قدوسی تاکید کرد: همچنین این طرح بر اساس کارویژه ای که کمیسیون ویژه برجام انجام داد به امور جزئی و کلی مسلط است و بایستی در کمیسیون ویژه مطرح شود.
 
وی در ادامه اظهار کرد: در این مدت ملت ایران، نخبگان وتمام کسانی که ظرفیت ملی داشتند برای حمایت از دستاوردهای ملت ایران در مذاکرات به صحنه آمدند، حضور دانشجویان، طلاب ، تحصن ها ، راهپیمایی ها و تجمعات برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطف است.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار کرد: آقای روحانی روز گذشته جمله خوبی را گفتند که « ما در برابر آل سعود ابتدا با زبان عاطفی صحبت کردیم ،‌بعد با زبان دیپلماسی ، اگر جواب نداد با زبان اقتدار» لذا از ایشان در خواست دارم که نسبت با منتقدین نیز اینگونه برخورد کنند.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته عده ای از مردم و طلاب انقلابی و خانواده های شهدا در مسجد اعظم قم تحصن کرده بودند، آرام و ساکت. اما با دستور شورای تامین کشور و یا استان پلیس و یا لباس شخصی وارد مسجد شده آن هم در مرکزی که مرکز قیام ، انقلاب و ایدئولوژی اسلام است و زن و بچه مردم را روی زمین کشیدند و مردم را دستگیر کردند و با ون از مسجد خارج کردند. از آقای رئیس جمهور می خواهم که با همین زبان عاطفی با منتقدین برخورد کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.