عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس گفت: متهم کردن اعضای کمیسیون برجام به سیاسی‌کاری در تهیه گزارش نهایی خلاف منافع ملی است.

گزارش کمیسیون برجام به دور از جناح‌بندی و سیاسی‌کاری تدوین شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام که امروز در صحن علنی خانه ملت قرائت شد، گفت: واقعا این گزارش به دور از سیاسی‌کاری و جناح‌بندی‌های سیاسی و گرایش‌های حزبی و گروهی تهیه شده که واقعیت‌های موجود در متن جمع‌بندی مذاکرات وین را بیان می‌کند.

وی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام برای تهیه گزارش نهایی از ابعاد و پیامدهای جمع‌بندی مذاکرات وین، افزود: متهم کردن اعضای این کمیسیون به سیاسی‌کاری و لحاظ کردن دیدگاه‌های حزبی برای تهیه گزارش نهایی، خلاف منافع ملی است، زیرا برجام و پیامدهای اجرای آن امری ملی است که باید به این نکته توجه شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس تصریح کرد: بنده معتقدم که گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام موضع رسمی مجلس در قبال جمع‌بندی توافق وین است و خطوط قرمز و منافع مردم و کشور را به طور واقعی مطرح کرده است.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان خاطر نشان کرد: مجلس همواره از اقدامات دولت حمایت‌های لازم را دارد و طرح یک فوریتی اقدام متقابل ایران در اجرای برجام نیز در راستای اجرای برجام و حفظ منافع ملی بازتر خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.