قدس ‌انلاین- تبریز:رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به این که رویکرد سند تدبیر توسعه استفاده از توان بخش خصوصی است، بر ضرورت واگذاری طرح های پیش بینی شده در سند به سرمایه گذاران توانمند از نظر مالی و اجرایی تاکید کرد.

طرح های سند تدبیر توسعه به سرمایه گذاران توانمند واگذار شود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود بهبودی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به مثبت شدن رشد اقتصادی کشور در دولت یازدهم و اراده دولت در نیمه دوم سال جاری برای کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی، اظهارکرد: توسعه مشارکت بخش های خصوصی و تعاونی در اقتصاد و تاکید بر اجرای صحیح سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی از رویکردهای اصلی بودجه سال 95 است.


وی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را از ویژگی های ممتاز بودجه سال آینده دانست و افزود: افزایش پاسخگویی دستگاه ها در مقابل عملکرد خود در این زمینه دنبال می شود.

بهبودی با اشاره به این که میزان بی سوادی در بین کشاورزان استان از 50 درصد در سال 82 به 35 درصد در سال 93 کاهش یافته است، بر اهتمام بیشتر در موضوع ترویج و انتقال یافته های نوین کشاورزی به مزرعه در کنار استفاده از تجربه های سنتی در راستای توسعه این بخش تاکید کرد.

وی با بیان این که شبکه توزیع در بخش کشاورزی آسیب پذیرتر از دیگر بخش های اقتصادی است، اظهارکرد: باید با ایجاد فرصتهای صادراتی از هدر رفت محصولات این بخش و زیان دیدن کشاورزان جلوگیری کرد.

در این نشست گزارش بخشنامه بودجه سال 1395، عملکرد کارگروه کشاورزی سند تدبیر توسعه و عملکرد سند توسعه شهرستان سراب ارایه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.