شقایق شیدایی: عادل غلامی، سرعتی زن تیم ملی والیبال با اینکه همیشه رک و پوست کنده حرف می زد، اما این بار ترجیح می دهد، ...

 غلامی: ملی پوشان برای برکناری کواچ تبانی نکرده اند

 هیچ چیزی درباره جام جهانی نگوید:«نمی خوام درباره جام جهانی و نتایجش حرفی بزنم.»  حتی دو هفته ای هم مصاحبه نکرد. حالا هم می گوید درباره لیگ بپرسید.

غلامی البته انگار دلش نمی آید در برابر شایعه بازی نکردن ملی پوشان برای برکناری کواچ   از خودش و همقطارانش دفاع نکند:« بازیکنان دست به یکی کرده‌اند؟ اصلاً چنین چیزی درست نیست. بچه های والیبال چنین شخصیتی ندارند. اصلاً این کارها را در شأن خود نمی دانند.» او برای برگشت تیم به دوران اوج می گوید:« کارشناسان باید علت یابی کنند تا دوباره با فراهم کردن شرایط  تیم به اوج برگردد.» او امیدوار است تا نتیجه  کارگروه  به نفع والیبال باشد:« اعضای کار گروه  با والیبال غریبه نیستند . امیدوارم تصمیماتشان به نفع والیبال باشد و صحبت‌های شخصی نشود، بلکه به کل والیبال نگاه شود و موفقیت والیبال اولویت باشد.» غلامی برای فصل جدید با تیم بانک سرمایه قرارداد بسته است. او می گوید:« خدا را شکر بانک سرمایه تیم خوبی است و یکی از شانس های قهرمانی . پیکان ، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هم رقبای ما هستند؛ البته تیم های دیگر هم می توانند خودشان را بالا بکشند. »  سرعتی زن تیم ملی کار بانک سرمایه را برای قهرمانی راحت نمی داند:« تیم شرایط سختی دارد . هر چند برای قهرمانی همه چیز به خودمان بستگی دارد.» او نرفتن به کاله را به شرایط ربط می دهد:« امسال شرایط جور نشد که به کاله برگردم. کاله تیم من است و من خودم را از آن جدا نمی دانم . با اینکه خیلی آن را دوست دارم، اما شرایط برایم جور نبود؛ ان شاا... سالهای بعد.» ملی پوش باسابقه  والیبال،جمع شدن ملی پوشان در تیم والیبال سرمایه هماهنگی آنها را در تیم ملی را جلو بیندازد:«اصلاً نمی شود این طوری حساب کرد؛ البته همه ملی پوشان هم در سرمایه نیستند. ملی پوشان در همه تیم ها پخش شده اند. ما سالیان سال است که کنار هم بازی می کنیم. به نظرم خیلی بازی در یک تیم هم کمک نمی کند، چرا که سابقه زیادی در تیم ملی داریم و همدیگر را می شناسیم. تیم جوان نیست که احتیاج به بازی کنار هم داشته باشیم.» غلامی از برگزاری لیگ در یک گروه راضی است:« سال قبل تنها سالی بود که تیم ها در دو گروه مسابقه دادند. خوشبختانه دوباره شیوه برگزاری لیگ به روال سابق برگشته است؛ باید این طور باشد،  چرا که تیم ها به خاطر تبلیغات سرمایه گذاری می کنند وگرنه درامدی وجود ندارد. سال قبل بازی در دو گروه اصلاً قشنگ نبود.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    با اين عملكرد ضعيف بازيكنان تيم ملي چه آنها تباني كرده باشند و چه نكرده باشند بايد هم كواچ و هم بازيكنان تيم ملي را به باد فراموشي سپرد.