معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان منابع مالی برای برگزاری دو انتخابات امسال پیش بینی شده که ۲۵ میلیارد تومان مربوط به معوقه سال ۹۲ است.

۱۶۰میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات پیش بینی شد

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، جواد ناصریان روز چهارشنبه در همایش توجیهی آموزشی منطقه ای ستاد انتخابات استان های گیلان ، قزوین و زنجان که در انزلی در حال برگزاری است، اظهار کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها ، تمامی قراردادهای انتخاباتی باید در قالب مناقصه انجام شود.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم و پرنشاط افزود: در زمان انتخابات، کارشناس مدیریت بحران به مجموعه فرمانداری ها اضافه خواهد شد.
معاون وزیر کشور با اشاره به تخصیص منابع مالی متناسب با جمعیت، مسافت و تعداد صندوق های استان ها بیان کرد: خریدهای عمده انتخاباتی برعهده ستاد انتخابات کشور است و مابقی می تواند در استان ها انجام شود.
ناصریان با تاکید بر لزوم قانونمندی در کلیه مراحل اجرای انتخابات تصریح کرد: یکی از مشکلات انتخابات سال های گذشته، بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی است.
وی خاطرنشان کرد: امین اموال باید از ابتدا مشخص شود، ضمن اینکه اطلاعات شخصی مجریان انتخابات حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه در قالب تملک دارایی و سرمایه ای اعتباری نداریم، افزود: اموال مورد نیاز در صورت کمبود باید از دستگاه ها امانت گرفته و پس از انتخابات بازگردانده شود.
ناصریان همچنین از افزایش 50 درصدی دستمزد مجریان برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: سعی شود از کارکنان استانداری ها و فرمانداری ها برای برگزاری انتخابات استفاده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور همچنین با اشاره به بازنگری و اصلاح ساختار فرمانداری ها گفت: یک هزار و 200 نفر به مجموعه کارکنان فرمانداری های کشور اضافه خواهد شد.
همایش توجیهی، آموزشی منطقه ای عوامل ستادهای انتخابات استان های گیلان، قزوین و زنجان طی امروز و فردا ( 15 و 16 مهرماه) به میزبانی استان گیلان در بندرانزلی و با حضور مسئولان استانداری ها ، فرمانداران، بخشداران این سه استان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.