نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار پلیس به معنای اقتدار نظام و کشور است.

اقتدار پلیس به معنای اقتدار نظام و کشور است

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با ایرنا، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون رشادت های نیروهای نظامی و انتظامی است.
وی با بیان اینکه دانش آموزان باید در فضای آرامش و امنیت تحصیل کنند اظهار کرد: امنیتی که امروز به برکت مجاهدت های نیروی انتظامی در کشور ایجاد شده مطلوب و مورد قبول آحاد جامعه است.
فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این مراسم گفت: دشمن در پی انحراف و تضعیف باورها و اعتقادات جوانان است.
سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی اظهار کرد: مهمترین دغدغه مسئولان نظام جلوگیری از نفوذ فکری و فرهنگی دشمن است.
وی افزود: دشمن که توانایی مقابله نظامی با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد از همه ابزارهای خود نظیر ماهواره و فضای مجازی برای انحراف جوانان مومن و انقلابی ما بهره می برد.
وی ادامه داد: هدف دشمن منحرف کردن نسل جوان و نوجوان از مسیر انقلاب اسلامی و جایگزینی الگوهای غلط غربی و ضد دینی به جای این ارزش ها است.
وی گفت: دشمن قصد دارد مردم را نسبت به مسئولان نظام، دولت و نیروهای نظامی و انتظامی کشور بدبین کند.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار هم با بیان اینکه امنیت یکی از مهمترین نیازهای جامعه بشری است گفت: امروز امنیت اجتماعی یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه علمی و فرهنگی جامعه محسوب می شود و کشوری می تواند در این مسیر قدم بردارد که دانش آموزان آن در امنیت باشند.
مرتضی بینش افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب هستند و زمانی می توانند آینده کشور را بسازند که امنیت تحصیلی آنان فراهم شود.
وی ادامه داد: تشکیل همیاران پلیس یکی از مهمترین اقداماتی بود که توسط نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در سطح مدارس انجام شد و ما امروز شاهد تاثیرات خوب آن هستیم.
در این مراسم فرماندار ویژه سبزوار و جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند.
سبزوار با حدود 50 هزار دانش آموز در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.